تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 14:43
کد خبر : 56068

رئیس سازمان صمت گیلان: پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه های صنعتی اقتصاد مقاومتی گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان: پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه های صنعتی اقتصاد مقاومتی گیلان

جارستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : ۱۶ پروژه شاخص صنعتی استان در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی به طور متوسط ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گزارش روابط عمومی سازمان صمت استان گیلان، فرهاد دلق پوش در گفتگو با شبکه استانی باران، پیشرفت ۱۶پروژه صنعتی شاخص گیلان در قالب کارگروه اقتصاد

جارستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت : ۱۶ پروژه شاخص صنعتی استان در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی به طور متوسط ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صمت استان گیلان، فرهاد دلق پوش در گفتگو با شبکه استانی باران، پیشرفت ۱۶پروژه صنعتی شاخص گیلان در قالب کارگروه اقتصاد مقاومتی را امید بخش دانست و افزود: این پروژه ها اغلب در صنایع داروسازی، تولید روغن خوراکی، اوراق فشرده چوبی، ملزومات بسته بندی به صورت نوآورانه و دانش بنیان در دست اجرا هستند.

وی میزان سرمایه گذاری افزون برای این پروژه های صنعتی را افزون بر شش هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان و و ذکر کرد : با بهره برداری از این ۱۶ پروژه برای یک هزار و ۵۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی گفت:در تلاش هستیم که بخش اعظم این پروژه ها سریعتر به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از وجود تعداد ۲۴۶ پروژه صنعتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در گیلان خبر داد و گفت: برخی از این پروژه های صنعتی از چند سال پیش جواز تاسیس دریافت کرده اند و در حال احداث و مهیا نمودن تاسیسات و ابنیه و ماشین‌آلات هستند.

حدود دو هزار و ۹۴۸ واحد صنعتی در گیلان فعال است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.