تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1395 - 15:26
کد خبر : 519

۶۰ کیلومتر از راه‌آهن آماده ریل‌گذاری است

۶۰ کیلومتر از راه‌آهن آماده ریل‌گذاری است

جارستان- ۶۰ کیلومتر راه‌آهن قزوین‌ـ‌رشت آماده ریل‌گذاری است مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه اتمام پروژه راه‌آهن قزوین‌ـ رشت جرو تعهد دولت در سال مالی ۹۵ است، گفت: ۶۰ کیلومتر راه‌آهن قزوین‌ـ‌رشت آماده ریل‌گذاری است. شعبانعلی خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت پروژه راه‌آهن قزوین‌ـ رشت

جارستان- ۶۰ کیلومتر راه‌آهن قزوین‌ـ‌رشت آماده ریل‌گذاری است
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه اتمام پروژه راه‌آهن قزوین‌ـ رشت جرو تعهد دولت در سال مالی ۹۵ است، گفت: ۶۰ کیلومتر راه‌آهن قزوین‌ـ‌رشت آماده ریل‌گذاری است.

شعبانعلی خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت پروژه راه‌آهن قزوین‌ـ رشت اظهار کرد: پیمانکاران خوبی در این پروژه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۴ درصد زیرسازی پروژه راه‌آهن در مسیر مذکور پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۶۰ کیلومتر ریل‌گذاری در این مسیر انجام شده و ۶۰ کیلومتر دیگر آماده ریل‌گذاری است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان درباره ایجاد ایستگاه‌های مسافری راه‌آهن گفت: مقرر شده تا یک خط مسافری از فلکده رشت و برای انزلی نیز ساختمان بنادر و ایستگاه ترانزیت در نظر گرفته شود و ریل به این مناطق بیاید و محورهایی به این تقاطع متصل می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.