تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 14:47
کد خبر : 51356

دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش در گیلان

دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش در گیلان

جارستان: فرمانده نیروی انتظامی گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش با سوابق متعدد شرارت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبر داد. گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان به ایرنا  حاکیست؛ سردار عزیزالله ملکی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح برخورد با اراذل و اوباش به مدت دو روز در استان

جارستان: فرمانده نیروی انتظامی گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از اراذل و اوباش با سوابق متعدد شرارت در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان به ایرنا  حاکیست؛ سردار عزیزالله ملکی افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح برخورد با اراذل و اوباش به مدت دو روز در استان اجرا شد.

 وی تصریح کرد:  در اجرای این طرح، ۱۰ نفر از اراذل‌ و اوباش که با شرارت و درگیری برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۱۳ قبضه سلاح سرد و تعدادی اقلام ضد فرهنگی از دستگیر شدگان، گفت: متهمان که دارای سوابق متعدد شرارت و درگیری در استان هستند با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردارملکی با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، از عزم جدی پلیس برای برخورد با هرگونه نا امنی و شرارت در استان خبر داد و تصریح کرد: ۷۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز در اجرای این طرح توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در خاتمه سخنانش؛ از همکاری  شهروندان و حمایت دستگاه قضایی در اجرای این طرح قدردانی  و خاطر نشان کرد:  تعامل و حمایت دستگاه قضایی از پلیس، نقش مؤثری در ارتقای امنیت اجتماعی و احساس آن در جامعه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.