تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 14:10
کد خبر : 47244

رفع تصرف هزار متر از اراضی ملی در منطقه آزاد انزلی

رفع تصرف هزار متر از اراضی ملی در منطقه آزاد انزلی

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در راستای ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه، هزار متر از اراضی ملی رفع تصرف و یک واحد مسکونی غیر مجاز در روستای چونچنان تخریب شد. جارستان_ کریم نظری : در راستای ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی و اجراییات

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: در راستای ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه، هزار متر از اراضی ملی رفع تصرف و یک واحد مسکونی غیر مجاز در روستای چونچنان تخریب شد.

جارستان_ کریم نظری : در راستای ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی و اجراییات و مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد انزلی با مشارکت یگان امداد نیروی انتظامی هزار متر از اراضی ملی رفع تصرف و یک واحد مسکونی غیر مجاز در روستای چونچنان تخریب شد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: افراد سودجو با دیوارکشی و نصب سیم خاردار هزار متر از اراضی ملی و در حریم دریا را تصرف و اقدام به ساخت یک واحد مسکونی به زیربنای ۹۰ متر کرده بودند که با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی، موانع و ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده قلع و زمین‌های مورد تصرف آزاد شده است.

نظری در ادامه با اشاره به جدیت سازمان منطقه آزاد انزلی مبنی بر حفظ و صیانت از اراضی ملی خاطرنشان کرد: در مدت ۶ ماهه بالغ بر ۴۳ پرونده قضایی برای متصرفان تشکیل و اقدامات قضایی انجام شد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی همکاری همه شهروندان محدوده را برای حفظ و حراست از اراضی به منظور ایجاد زمینه‌های لازم در راستای توسعه همه‌جانبه در این منطقه با اطلاع‌رسانی به ضابطین قضایی بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: برخورد با تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی محدوده منطقه آزاد انزلی از مهم‌ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان است./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.