تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 12:05
کد خبر : 46389

رفع تصرف چهار هزار مترمربع از اراضی ملی بندرکیاشهر

رفع تصرف چهار هزار مترمربع از اراضی ملی بندرکیاشهر

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه از رفع تصرف چهار هزار مترمربع اراضی ملی بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد. جارستان_ حسین آبکار ، با اشاره به اینکه رفع تصرف این اراضی ملی و ساحلی در روستای انبارسر بندرکیاشهر و با هماهنگی مقام های قضایی این بخش صورت گرفته افزود: ارزش این

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه از رفع تصرف چهار هزار مترمربع اراضی ملی بخش بندرکیاشهر از توابع این شهرستان خبر داد.

جارستان_ حسین آبکار ، با اشاره به اینکه رفع تصرف این اراضی ملی و ساحلی در روستای انبارسر بندرکیاشهر و با هماهنگی مقام های قضایی این بخش صورت گرفته افزود: ارزش این اراضی بیش از پنج میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال بوده که پس از خارج شدن از دست متصرفان به اموال دولتی بازگردانده شده است.

وی اظهار داشت : در این عملیات رفع تصرف اراضی،  یگان مرزبانی بندرکیاشهر و ماموران اداره آبخیزداری شهرستان همکاری داشتند.

به گفته آبکار شهرستان آستانه اشرفیه با مساحتی حدود ۴۰ هزار هکتار دارای ۱۱ هزار هکتار جنگل و اراضی ساحلی، ۹۸۰ هکتار استخر و مشجر و ۶۰۰ هکتار اراضی موات است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستانه اشرفیه یادآور شد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۲ هزار و ۳۱۰ مترمربع از اراضی ساحلی و جنگلی این شهرستان رفع تصرف شده است.

شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان واقع است./ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.