تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 شهریور 1398 - 9:50
کد خبر : 45419

صدور ۱۴ مجوز استفاده از معادن در طرح‌های عمرانی آستارا

صدور ۱۴ مجوز استفاده از معادن در طرح‌های عمرانی آستارا

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا اظهار کرد: برای استفاده از معادن سنگ و مصالح ساختمانی در عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی این شهرستان، ۱۴ مجوز صادر شده است. محسن آهنی گفت: از پنج معدن رسمی مصالح ساختمانی در حوزه شهرستان آستارا، سه مورد فعال، یک مورد در حال تمدید مجوز فعالیت و یک معدن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا اظهار کرد: برای استفاده از معادن سنگ و مصالح ساختمانی در عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی این شهرستان، ۱۴ مجوز صادر شده است.

محسن آهنی گفت: از پنج معدن رسمی مصالح ساختمانی در حوزه شهرستان آستارا، سه مورد فعال، یک مورد در حال تمدید مجوز فعالیت و یک معدن تعطیل است.

وی ادامه داد: از منابع معدنی این شهرستان در اجرای طرح های عمرانی نظیر ساخت و ساز راه آهن، سد لاستیکی و طرح های شهرداری استفاده می شود.

وی افزود: طی یکسال گذشته با صدور مجوزهای اعلام شده، ۷۰۰ هزار تن مصالح کوهی و ۱۴۵ هزار متر مکعب مصالح رودخانه ای به طرح های عمرانی ارائه شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: شرایط اقلیمی و پوشش جنگلی استان گیلان و به تبع آن شهرستان آستارا، استفاده از معادن را دشوار کرده است و قوانین سختگیرانه، سد راه فعالان حوزه صنعت محسوب می شود.

پیشتر معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا نسبت به فروش شن و ماسه حاصل از لایروبی رودخانه ها هشدار داده و بر استفاده از آنها در طرح های عمرانی تاکید کرده بود.ایرنا/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.