تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 10:47
کد خبر : 44692

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر رشت انتخاب شدند

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر رشت انتخاب شدند

در جلسه غروب امروز (شنبه) شورای اسلامی رشت، اعضای کمیسیون های پنجگانه شورا، نمایندگان شورا در سازمان های تابعه شهرداری، کمیسیون های ماده ۷۷، ۱۰۰ و غیره مشخص شدند.

پس از رای گیری اعضا فاطمه شیرزاد ، رضا رسولی، بهراد زاکری، محمدحسن عاقل منش و محمدحسن علیپور به عنوان اعضای کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت معرفی شدند.

فرهام زاهد، احمد رمضانپور نرگسی، سید امیرحسین علوی ، حجت جذب و اسماعیل حاجی پور به عنوان اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی شورای اسلامی کلانشهر رشت انتخاب و معرفی شدند.

حجت جذب، رضا رسولی، فرهام زاهد، احمد رمضانپور نرگسی و حامد عبداللهی نیز به عنوان اعضای کمیسیون عمران و توسعه شهری شورا  و محمد حسن عاقل منش، سید امیرحسین علوی، فاطمه شیرزاد ، فرهام زاهد و محمدحسن علیپور نیز به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت انتخاب شدند.

همچنین حامد عبداللهی ، رضا رسولی، حجت جذب، فاطمه شیرزاد و اسماعیل حاجی پور به عنوان اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی کلانشهر رشت انتخاب و معرفی شدند.

رئیسان کمیسیون های پنجگانه شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با برگزاری انتخابات هر یک از کمیسیون ها انتخاب و معرفی می شوند.

هر یک از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز به عنوان نمایندگان شورا در ۱۰ سازمان تابعه شهرداری رشت، کمیسیون های ماده ۷۷، ۱۰۰ و غیره انتخاب و معرفی شدند.

رئیس شورای اسلامی رشت در نطق پیش از دستور جلسه غروب امروز (شنبه) شورای اسلامی این کلانشهر در سخنانی بیان داشت: مردم از ما اعضای شورا انتظار دارند و باید یکی بودن را در خدمت به مردم نشان دهیم.

اسماعیل حاجی پور افزود: شهرداری رشت مظلومترین تشکیلات اداری است، در مدت یک هفته چند بار حساب شهردای شهرداری را بستند، انتظار ماست که دستگاه های نظارتی، قضایی و غیره به مجموعه شهرداری کمک کنند.

احمد رمضانپور نرگسی یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در سخنانی بیان داشت: امروز دیگر نمی توانیم در شورای اسلامی رشت فراکسیون سیاسی داشته باشیم، بلکه بایستی فراکسیون کار داشته باشیم.

وی با تاکید بر تهیه یک نقشه راه دو ساله اظهار داشت: از اعضای شورا و شهرداری رشت این انتظارست که نقشه راه دو ساله (کوتاه مدت ۶ ماه، یک ساله و دو ساله) تهیه شود تا ما اعضای شورا و مجموعه شهرداری بدانیم که در این مدت چه کارهایی بایستی انجام دهیم.

سید امیرحسین علوی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی رشت با اشاره به موضوع نامه یکی از نمایندگان به وزارت کشور مبنی بر این که بین شورا اختلاف است و شهردار این کلانشهر نمی تواند کار و فعالیت کند، تصریح کرد: این موضوع بایستی مشخص شود که این حرف ها را شهردار بیان کرده و یا این که نماینده مجلس به این نتیجه رسیده است.

شورای اسلامی کلانشهر رشت، ۱۱ عضو دارد.

رشت دارای حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.