تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 8:25
کد خبر : 44688

تقویت دوره‌های مهارت آموزی اولویت وزارت علوم

تقویت دوره‌های مهارت آموزی اولویت وزارت علوم

 منصور غلامی با بیان اینکه دانشگاه فنی حرفه‌ای دانشگاه مهارتی است افزود: دوره‌های مهارت آموزی در کوتاهترین زمان دانشجویان را وارد فضای شغلی کرده و فرصت مناسبی را در شاخص‌های فنی کشور ایجاد می‌کند. وی ساماندهی آموزش عالی کشور را مهمترین برنامه وزارت علوم اعلام کرد و گفت: در سال‌های گذشته شاهد کثرت دانشگاه‌ها و

 منصور غلامی با بیان اینکه دانشگاه فنی حرفه‌ای دانشگاه مهارتی است افزود: دوره‌های مهارت آموزی در کوتاهترین زمان دانشجویان را وارد فضای شغلی کرده و فرصت مناسبی را در شاخص‌های فنی کشور ایجاد می‌کند.
وی ساماندهی آموزش عالی کشور را مهمترین برنامه وزارت علوم اعلام کرد و گفت: در سال‌های گذشته شاهد کثرت دانشگاه‌ها و مراکز علمی در کشور بودیم و اکنون به دنبال کیفی سازی، دقت در استاندارد‌ها و ایجاد مراکز آموزشی تخصصی هستیم.
استاندار گیلان نیز در این مراسم مهمترین راهبرد توسعه سلامت را فراهم سازی بستر کار و اشتغال در جامعه دانست و گفت: دولت ایجاد شغل را به عنوان وظیفه برای خودش تعریف کرده است.
ارسلان زارع افزود: لازمه اشتغال مهارت آموزی و کار آفرینی است و در گیلان توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با جدیت دنبال می‌شود.
ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این مراسم گفت: علاوه بر ارتقای کیفی آموزش‌ها در این دانشگاه در بخش تجهیزات و بهسازی کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به یک بازسازی کلی نیاز داریم.
رسول شمشادی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان نیز با اشاره به رویکرد بومی سازی آموزش‌های این دانشگاه گفت: دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای گیلان نیاز استان را در بخش‌های تخصص‌های دریایی، صنایع چوب و مسائل فنی بر طرف می‌کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.