تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 12:55
کد خبر : 44450

دست رد پلیس گیلان به رشوه پنج هزار دلاری راننده متخلف

دست رد پلیس گیلان به رشوه پنج هزار دلاری راننده متخلف

جارستان : رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت : ماموران پلیس راه رشت – قزوین رشوه پنج هزار دلاری راننده متخلف را که بدون توجه به دستور ایست پلیس فرار کرد، نپذیرفتند. سرهنگ وهاب محسن ‌نژاد گفت : ماموران به علت سرعت و سبقت غیرمجاز به راننده خودروی زانتیا دستور توقف داده بودند.وی اضافه کرد:  پلیس 

جارستان : رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت : ماموران پلیس راه رشت – قزوین رشوه پنج هزار دلاری راننده متخلف را که بدون توجه به دستور ایست پلیس فرار کرد، نپذیرفتند.

سرهنگ وهاب محسن ‌نژاد گفت : ماموران به علت سرعت و سبقت غیرمجاز به راننده خودروی زانتیا دستور توقف داده بودند.
وی اضافه کرد:  پلیس  پس از توقیف خودرو و بررسی سوابق وی دریافتند که مالک این خودرو فراری و تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از استان های همجوار است و حکم جلب وی هم صادر شده است.

همچنین گزارش دیگری حاکی از کشف  9 کیلوگرم هرویین ، شیشه و تریاک در بازرسی از دو  خودرو در لوشان است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان نیز گفت : ماموران این نیرو سه کیلوگرم هروئین، یک کیلوگرم شیشه و پنج  کیلوگرم تریاک را در بازرسی از دو  خودروی پژو ۴۰۵ در لوشان کشف کردند.
سرهنگ احداله احدی افزود: متهم اصلی راننده ۳۸ ساله یکی از خودروها  به همراه هشت  نفر از همدستانش این مقدار مواد را در پوشش یک خانواده حمل می کردند که دستگیر و  به مقامات قضایی تحویل داده شدندایرنا/

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.