تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 9:21
کد خبر : 44089

ضرورت ارائه خدمات لازم عمرانی و بهداشتی به مردم سراوان

ضرورت ارائه خدمات لازم عمرانی و بهداشتی به مردم سراوان

فرماندار رشت گفت: مردم سراوان بخاطر دفن غیربهداشتی زباله طی سالیان گذشته متحمل مشکلاتی شدند، در همین راستا اقدامات لازم جهت ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی در حال انجام است و ضرورت دارد.

فرماندار رشت گفت: مردم سراوان بخاطر دفن غیربهداشتی زباله طی سالیان گذشته متحمل مشکلاتی شدند، در همین راستا اقدامات لازم جهت ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی در حال انجام است و ضرورت دارد.

میرشمس مومنی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه گیلان، اظهار کرد: باتوجه به آلودگی‌های زیست محیطی که در سایت سراوان وجود دارد باعث بروز مشکلاتی برای ساکنین منطقه شده که مقرر شده بود بهسازی محیط را داشته باشیم که در این راستا همکاران شهرداری با سم پاشی و شن ریزی فضایی را فراهم ‌آوردند که از تجمع حشرات نسبت به گذشته کاسته شد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به احداث تصفیه خانه شیرابه در سایت سراوان، افزود: علاوه بر این برای احداث دستگاه زباله سوز شهرداری با مشکل زمین مواجه بود که با دستگاه قضایی هماهنگی‌های لازم انجام گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی به مردم سراوان، ادامه داد: مردم سراوان بخاطر دفن غیربهداشتی زباله طی سالیان گذشته متحمل مشکلاتی شدند، در همین راستا اقدامات لازم جهت ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی در حال انجام است و ضرورت دارد.

مومنی‌زاده با بیان اینکه دستگاه‌های متولی با انجام به موقع تعهدات‌شان باعث سرعت بخشیدن به ساماندهی سایت سراوان می‌شوند، تصریح کرد: مقرر شد این امر در شورای اداری مطرح شود تا دستگاه‌های دیگر با انجام به موقع تعهدات شان به شهرداری در این راستا کمک کنند زیرا ارائه خدمات رفاهی و عمرانی می‌تواند آلامی برای مردم منطقه باشد.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: با توجه به اینکه همه دستگاه‌ها تلاش مجدانه در راستای حل مشکل سراوان انجام می‌دهند لذا این انتظار وجود دارد که از بروز تنش‌ها جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: از دادستانی هم انتظار است که با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان و استان در ارتباط با رفع معارض اقدام کنند که شهرداری بتواند عملیات اجراییش را در لاکان انجام دهد.

مومنی‌زاده در خصوص بازارچه سراوان گفت: بنابر مساعدت‌های معاون عمرانی استانداری گیلان اقدامات لازم جهت ایجاد بازارچه در منطقه در دستورکار قرار می‌گیرد تا شرایط شغلی جوانان منطقه تداوم یابد و هم مردم منطقه به رفاه نسبی برای رفع مایحتاج دست یابند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.