تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 9:07
کد خبر : 43851

دستگیری سارقان طلا و جواهر در رشت

دستگیری سارقان طلا و جواهر در رشت

۳سارق حرفه ای طلا ، جواهر و پول نقد در رشت به دام قانون افتادند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان امروز گفت : در پی اعلام چندین فقره سرقت طلاجات و پول نقد از خانه ها در رشت ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سرهنگ رحیم شعبانی افزود : پس از ۱۰ روز تلاش شبانه روزی، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند باند سارقان غیر بومی را شناسایی کنند و در یک اقدام عملیاتی تعقیب و گریز و تیراندازی ، موفق شدند سارقان را هنگام تردد با ۲ خودرو در مسیر جاده رشت – انزلی دستگیر کنند.
وی گفت : در بازرسی اولیه از خودروی این سارقان که با تیراندازی پلیس پَنچَر شد، مقدار زیادی طلا و جواهرات مسروقه و پول نقد کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی گیلان اعلام کرد : بلافاصله محل اختفای متهمان در اطراف شهر رشت شناسایی و در بازرسی اولیه مقدار زیاد دیگری از اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
سرهنگ رحیم شعبانی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی برای هر کدام از ۳ سارق ۲۰ میلیارد ریال قرار وثیقه صادر شد تصریح کرد : متهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان هستند.
وی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب پلیس چندین استان کشور هستند گفت : سارقان بین ساعت ۱۹ تا ۲۲ زمانی که شهروندان برای کاری از منزل خارج می شدند سرقت می کردند.
رئیس پلیس آگاهی گیلان در پایان به شهروندان توصیه کرد : ضمن توجه به هشدارهای پلیس ، از نگهداری پول ، ارز و جواهرات در خانه خودداری کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.