تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 12:29
کد خبر : 43351

سفر سرپرست استانداری گیلان به شرق استان

سفر سرپرست استانداری گیلان به شرق استان

ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان از پروژه راه چهار بانده املش به شلمان در شرق استان بازدید کرد.

زارع در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید با تعامل مسئولان محلی و مدیران کل استانی، مشکل تأمین مصالح باقیمانده این راه رفع شود.

وی افزود: این پروژه از سال ۹۵ آغاز شده و تا امروز ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته بر این اساس باید هرچه سریع تر به اتمام برسد.

اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستان های املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قرار بود یک لاین (خط) باقیمانده راه املش به شلمان تا مهرماه امسال آماده و تکمیل شود ولی با روند کنونی، محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: مصالحی که برای تکمیل این راه پیشنهاد می شود، هزینه ای بالا دارد درصورتیکه در منطقه املش منابع تأمین مصالح موجود و لازم است برای این مهم، همکاری های مناسب صورت گیرد.

عادلی از مدیران راهداری گیلان نیز گفت: برای خاک ریزی این راه نیاز به ۲۰۰ هزار متر مکعب خاک لازم است و پیش بینی اعتبار اولیه برای تکمیل این راه ۱۳ میلیارد تومان بود که تاکنون برای تکمیل چهار و یک دهم کیلومتر، هشت و شش دهم میلیارد تومان هزینه شده و دو فاز آن به بهره برداری رسیده است.

یونس محمودی فرماندار شهرستان املش نیز گفت: دو منبع تأمین مصالح یکی در روستای پیلدره و دیگری در روستای پیلجه از توابع بخش مرکزی می توانند با دریافت مجوز از نهادهای ذیصلاح، رفع کننده مشکل این پروژه ارتباطی باشند.

شهرستان املش با دو بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.