تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 9:09
کد خبر : 43326

گوهررود و زرجوب حرف اول شهرداری و شورای شهر رشت باشد

گوهررود و زرجوب حرف اول شهرداری و شورای شهر رشت باشد

امام جمعه رشت، با تاکید بر لزوم رسیدگی مسئولان شهری به مشکل پسماند سراوان و رودخانه‌های آلوده رشت، گفت: گوهررود و زرجوب حرف اول شهرداری و شورای شهر رشت باشد، زیرا ادامه روند آلودگی شهری ویرانگر خواهد بود.

امام جمعه رشت، با تاکید بر لزوم رسیدگی مسئولان شهری به مشکل پسماند سراوان و رودخانه‌های آلوده رشت، گفت: گوهررود و زرجوب حرف اول شهرداری و شورای شهر رشت باشد، زیرا ادامه روند آلودگی شهری ویرانگر خواهد بود.

آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت جوادالائمه(ع)، اظهار کرد:‌ امام جواد تلاش‌های فراوانی برای ترویج سبک زندگی اسلامی و شیعی کرد.

وی شاگردان تربیت شده در مکتب امام جواد(ع) را مجاهدان میدان مبارزه با دشمنان اسلام و اهل بیت دانست و افزود: مناظره‌های علمی امام جواد(ع) همه دشمنان را مغلوب می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه خطر انسان‌های منافق و دورو را بیشتر از خطر کفار و ملحدین دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی همواره از جانب انسان‌های منافق و نفوذی ضربه خورده است، اما رویش‌های انقلاب این نظام و مملکت را از هرگونه گزندی حفظ کرده‌اند.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات زیست‌محیطی گیلان به ویژه پسماند و تالاب انزلی، خاطرنشان کرد:‌ تالاب انزلی که می‌تواند مایه درآمد مردم گیلان در بخش گردشگری باشد، تبدیل به یک غصه شده است لذا مسئولان برای تالاب انزلی چاره‌اندیشی کنند.

وی با تاکید بر لزوم رسیدگی مسئولان شهری به مشکل پسماند سراوان و رودخانه‌های آلوده رشت، گفت: گوهررود و زرجوب حرف اول شهرداری و شورای شهر رشت باشد، زیرا ادامه روند آلودگی شهر ویرانگر خواهد بود.

آیت‌الله فلاحتی کشاورزی را یکی از ظرفیت‌های ویژه گیلان دانست و عنوان کرد:‌ امروز کشاورزان با وجود زحمت بسیار برای تولید برنج از درآمد خوبی برخوردار نیستند و لذا جهاد کشاورزی وظیفه تنظیم بازار و تعیین قیمت برنج را دارد تا حداقل بخشی از آلام کشاورزان جبران شود.

وی واردات بی‌رویه برنج را یکی دیگر از عوامل نابسامانی بازار کشاورزان گیلانی دانست و متذکر شد:‌ مجلس شورای اسلامی تدابیری اتخاذ کند تا قبل از تولید و فروش کامل برنج کشاورزان داخلی، هیچگونه برنج وارداتی در بازار توزیع نشود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم تربیت فرزندان براساس آموزه‌های اسلامی، تصریح کرد:‌ آموزه‌های دینی و قرآنی بر تربیت فرزندان در سنین کودکی و نوجوانی تاکید دارد، زیرا در این سنین آمادگی برای پذیرش حق و حقیقت بیشتر است.

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و انقلاب برای به انحراف کشاندن جوانان مومن و انقلابی، یادآور شد:‌ اگر الگوهای متعالی را برای نسل جوان معرفی کنیم بی‌تردید به سمت این الگوها کشیده می‌شوند، اما الگوهای غربی چیزی جز منحرف کردن جوانان و نوجوانان را به دنبال نخواهد داشت.

وی خانواده را نخستین و بهترین الگو برای فرزندان دانست و خاطرنشان کرد:‌ خانواده نقش مهمی در تربیت و هدایت فرزندان دارد و لذا پدر و مادر خودشان باید از تربیت اسلامی برخوردار باشند تا بتوانند مسئولیت تربیت فرزندان را به بهترین نحو ممکن به انجام برسانند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.