تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مرداد 1398 - 18:13
کد خبر : 43082

ترامپ: ایرانی‌ها تاکنون در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده‌اند

ترامپ: ایرانی‌ها تاکنون در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده‌اند

ترامپ در توییتی به توان بالای ایران در مذاکره اذعان کرد و نوشت: ایرانی‌ها تاکنون در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده‌اند. ایسنا نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: « فقط به خاطر داشته باشید، ایرانی‌ها هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند اما هرگز در مذاکره‌ای هم شکست نخورده‌اند.» این توییت ترامپ که در

ترامپ در توییتی به توان بالای ایران در مذاکره اذعان کرد و نوشت: ایرانی‌ها تاکنون در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده‌اند.

ایسنا نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتر خود نوشت: « فقط به خاطر داشته باشید، ایرانی‌ها هرگز در جنگی پیروز نشده‌اند اما هرگز در مذاکره‌ای هم شکست نخورده‌اند.»

این توییت ترامپ که در واقع تلاشی از سوی او برای سودمند جلوه دادن مذاکره با آمریکا برای ایران به حساب می‌آید در حالی مطرح می‌شود که سیاست‌های رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران به ویژه در مساله برجام، هرگونه امکان گفت‌وگو میان دو کشور را به صفر رسانده است.

ترامپ تاکنون بارها پیشنهاد مذاکره با ایران را داده است و امیدوار است بتواند در مذاکره با ایران به همه خواسته‌های خود جامه عمل بپوشاند؛ پیشنهادی که مسئولان کشورمان با توجه به سیاست‌ها و رویکرد عملی دولت آمریکا آن را فریبکارانه و دروغین می‌دانند. البته ترامپ در کنار پیشنهاد مذاکره هیچ گاه از تهدید نظامی هم غافل نبوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.