تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 9:18
کد خبر : 42863

تجلیل از ۴۶۵ خبرنگار در گیلان

تجلیل از ۴۶۵ خبرنگار در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار گفت: امسال به مناسبت روز خبرنگار از ۴۶۵ خبرنگار در استان تجلیل می شود.

فیروز فاضلی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان در رشت اظهار داشت: امسال به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار که از سال ۸۰ به طور مستمر در استان برگزار می شود، خبرنگاران رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری ، عکاسان ، خبرنگار ان ازاد و خبرنگاران ورزشی تجلیل می شوند.

وی با بیان اینکه این مراسم با محوریت خانه مطبوعات به عنوان تنها تشکل فعال مطبوعات برگزار می‌شود،تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مراسم ۱۶ مرداد ماه در رشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقدیر از ۱۰۴ نفر اعضای خانه مطبوعات به عنوان یکی از اولویت‌های تجلیل امسال در گیلان است ؛ ضمن اینکه تجلیل از خانواده شهدای رسانه گیلان، شهیدان اسحاقی، اخوان و ثابت‌قدم یکی از ویژه برنامه‌های روز خبرنگار در رشت است.

به گفته فاضلی ؛ علاوه بر اینکه حضور مهمانان کشوری از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برنامه‌ریزی شده ، شرکت مازیار هوشمند مدیرعامل خانه مطبوعات کشور جزو برنامه ها ی گرامیداشت روز خبرنگار در رشت است.

استان گیلان، ۲۱۳ نشریه مکتوب و ۱۵۸ پایگاه خبری و تحلیلی مجوزدار دارد.

هفدهم مردادماه مصادف با شهادت شهید محمود صارمی در افغانستان به همراه ۹ دیپلمات ایرانی و به عنوان روز خبرنگار نام گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.