تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مرداد 1398 - 9:08
کد خبر : 42540

شهرداری و شورا برای جبران عقب‌ماندگی‌های رشت، نیازمند آرامش هستند

شهرداری و شورا برای جبران عقب‌ماندگی‌های رشت، نیازمند آرامش هستند

نائب رئیس شورای اسلامی رشت گفت: شهرداری و شورا برای جبران عقب ماندگی های دو ساله این کلانشهر ، به آرامش نیاز دارند.

رضا رسولی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: سعی کنیم با منطق ، آرامش و همراهی لازم امور را یش ببریم.

وی اظهار داشت: شورای پنجم متاسفانه با انتخاب شهردار پیشین دچار افت و خیزهایی شد که پس از نزدیک به یک سال با همه اتفاقات در شورا نهایتا به انتخاب جدید رسیدیم.

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: یک سری مطالبات به حق نزد مردم و شورا وجود دارد که بخش زیادی از انتظارات و توقعات موجود، عملی نشده است.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در تلاشیم تا در کنار هم و با تمام توان این مباحث را به سرعت اجرایی کنیم، تصریح کرد: شهردار رشت مدت یک ماه است که مشغول به فعالیت شده بنابراین در این مدت کوتاه نمی تواند مورد قضاوت قرار گیرد.

اسماعیل حاجی پور از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: با توجه به بدهی شهرداری رشت و اینکه کار در این کلانشهر سخت است، خیلی از بومی‌ها نامزد به دست گرفتن تصدی پست شهرداری رشت نشدند.

وی با بیان اینکه قضاوت در مورد شهردار زود است، خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع، کاهش مدت ارائه خدمت و نظام شفاف سازی از جمله مواردیست که بایستی در مجموعه شهرداری رشت مورد توجه قرار گیرد.

بهراد زاکری از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: شورای رشت در انجام وظایف خود عقب است و خیلی وقت ندارد تا اعتماد از دست رفته مردم را بازیابی کند.

وی اظهار داشت: برای بررسی مشکلات مردم در سطح شهر نیازی به عینک دودی و قدم زدن به همراه دو دوربین نیست.

فرهام زاهد دیگر عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: شارع عمومی متعلق به عموم مردم است و شرایط بد اقتصادی دلیلی برای بستن مسیرهای اصلی شهر توسط دستفروشان نمی‌شود.

وی بیان داشت: اینکه تعداد زیادی از دستفروشان مشکل اقتصادی دارند، نباید ما را برای ورود به این موضوع بترساند.

وی با تاکید بر این مطلب که در حوزه سد معبر نیاز به پالایش داریم تا نگاه سلیقه‌ای برطرف شود، افزود: زمانی که دستفروش اجرای قانون را مشاهده کند، تمکین خواهدکرد.

رشت حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می‌رسد.

شورای اسلامی رشت ١١ عضو دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.