تاریخ انتشار : یکشنبه 30 تیر 1398 - 10:00
کد خبر : 42354

نقش اساسی ارگان‌های فرهنگی در مصرف کالای داخلی

نقش اساسی ارگان‌های فرهنگی در مصرف کالای داخلی

سرپرست استانداری گیلان تأکید کرد: تشکیلات فرهنگی نقش اساسی در مصرف کالای ایرانی و تغییر ذائقه مردم به سمت خرید کالای داخلی را دارند.

سرپرست استانداری گیلان امروز در کمسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تأکید بر اینکه تشکیلات فرهنگی نقش اساسی در مصرف کالای ایرانی و تغییر ذائقه مردم به سمت خرید کالای داخلی را دارند گفت: رسانه ها به ویژه صداوسیما می تواند در کاهش انگیزه مردم در استفاده از کالای خارجی نقش مهمی داشته باشد.
ارسلان زارع با اشاره به اینکه اصل مهم در اقتصاد کشورمان تولید داخلی و درون زا بودن اقتصاد است افزود: بر همین اساس مبارزه جدی با قاچاق کالا بر همه مسئولان مرتبط ضروری است.
وی به همکاری مردم در مبارزه با کالای قاچاق که یکی از موانع اصلی رونق تولید است تأکید کرد و انتشار پیام های آموزشی از طرف ارگان های فرهنگی و ذیربط به مردم را در در این امر مؤثر دانست.
سرپرست استانداری گیلان گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده های قاچاق در مراجع قضایی نیز عامل اصلی بازدارندگی است.
ارسلان زارع به مبارزه با قاچاق دارو و لوازم بهداشتی در گیلان هم تأکید کرد و افزود: آگاهی بخشی خانواده ها در خصوص خطرات مصرف کالاهای قاچاق ضروری است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.