تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 20:38
کد خبر : 41589

آیا عضو شورای شهر رشت اتهام دخالت در عزل و نصب‌ها را تایید می‌کند؟سکوت حجت جذب درباره اظهارات دکتر کلانتری

آیا عضو شورای شهر رشت اتهام دخالت در عزل و نصب‌ها را تایید می‌کند؟سکوت حجت جذب درباره اظهارات دکتر کلانتری

جارستان؛ دکتر کلانتری که تا هفته گذشته به عنوان یکی از همراهان اصلی حاج محمدی شناخته می‌شد و از او به عنوان گزینه اصلی تصدی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری رشت ذکر می‌شد به ناگاه از چرخه مدیریتی حذف شد. پس از عدم انتخاب او متن پیام‌های او با شهردار جدید و پرحاشیه رشت در فضای مجازی

جارستان؛ دکتر کلانتری که تا هفته گذشته به عنوان یکی از همراهان اصلی حاج محمدی شناخته می‌شد و از او به عنوان گزینه اصلی تصدی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری رشت ذکر می‌شد به ناگاه از چرخه مدیریتی حذف شد.
پس از عدم انتخاب او متن پیام‌های او با شهردار جدید و پرحاشیه رشت در فضای مجازی منتشر شد و جنجال زیادی ایجاد کرد.
جارستان برای شفاف سازی مساله گفتگوی مفصلی با دکتر کلانتری انجام داد که در آن گفتگو به دیدارهای حاج محمدی با حجت جذب در تهران پیش از انتخاب او به عنوان شهردار رشت اشاره شد.
همچنین در بخش دیگری از این گفتگو به سهم خواهی اعضای شورا و دخالت مستقیم ایشان در عزل و نصب‌ها و ایجاد فشار به حاج محمدی پرداخته شد .
از حاج محمدی که نخستین عزل و نصبش (مدیر روابط عمومی) با هجمه و اعتراض گسترده فعالین مدیریت شهری و رسانه ها روبرو شد و در سکوت خبری از سوی شهرداری ، مواجه شد و به نظر می رسد حکم انتصاب فرد مورد نظر با عقب نشینی شهردار لغو شد ، انتظار پاسخ به ابهامات و اظهارات کلانتری نیست.
اما باید از حجت جذب پرسید که چگونه پس از یک هفته از اظهارات کلانتری هیچ پاسخی به این ادعا ها نداده است؟ آیا او سهم خود را در هجمه و فشار به شهردار در عزل و نصب‌های مدیران شهرداری پذیرفته که سکوت کرده است؟ یا پاسخ درخوری برای این ادعاها ندارد؟
البته جذب نشان داده شاید هیچ گاه چندان اهمیتی برای افکار عمومی و رسانه ها قائل نبوده است.چه آن زمان که بر خلاف نظر همگان که معتقد به عدم تایید صلاحیت حامد عبدالهی برای شهرداری بودند و جذب بی‌توجه به خاستگاه فکری خود، به عنوان نزدیک‌ترین عضو شورا در کنار او ایستاد، چه آن زمان که مطابق آیین نامه ابلاغی وزارت کشور شرایط لازم برای شهردار شدن را نداشت و وقت شهر و مردم را قربانی خواسته‌ی غیرقانونی خود نمود و چه هم اکنون که جزء پرغیبت ترین اعضای شورای شهر می باشد.
جذب آنگونه نسبت به رسانه ها و افکار عمومی بی‌تفاوت است و انبوه سوالات را بی‌پاسخ گذاشته که یادش رفته است همین سال گذشته به عنوان یکی از اصلی‌ترین و خوش شانس ترین کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات آینده مجلس مطرح بود و شاید امروز وقت آن است که از خود بپرسد ، چه کرده که حتی قید کاندیداتوری مجلس را زد و ترجیح داد در ائتلاف شش نفره کنار رمضانپور و علیپور بماند!و این همه را به چه قیمتی از دست داده است؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

A چهارشنبه , ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

واقعا حرف حق رو زدید
شخصی که با نماد مظلومیت و انسانیت بیشتر جفا رو در حق مردم رشت کرد