تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 تیر 1398 - 13:15
کد خبر : 41563

امید‌آفرینی در جامعه مهم‌ترین وظیفه اصحاب رسانه است

امید‌آفرینی در جامعه مهم‌ترین وظیفه اصحاب رسانه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان گفت: امروز اصلی‌ترین وظیفه اصحاب رسانه، ا میدآفرینی در جامعه است. حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران رسانه‌های رسمی استان گیلان در رشت اظهار کرد: اصحاب رسانه بازویی قدرتمند برای تبیین اهداف

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش رسانه‌ها در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان گفت: امروز اصلی‌ترین وظیفه اصحاب رسانه، ا میدآفرینی در جامعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران رسانه‌های رسمی استان گیلان در رشت اظهار کرد: اصحاب رسانه بازویی قدرتمند برای تبیین اهداف انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه امروز دشمن از تحقق نقشه‌های خود علیه ملت ایران ناامید شده است افزود: دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا و هم‌پیمانانش در تلاش هستند تا با تزریق ناامیدی در جامعه مانع تحقق اهداف انقلاب شوند.

تسخیری با اشاره به نقش رسانه‌ها در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: امروز اصلی‌ترین وظیفه اصحاب رسانه، امیدآفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) عنوان داشت: حرکت در مسیر تحقق رهنمود‌های ولی و پشتیبانی از ولایت اصلی‌ترین درسی است که می‌توان از سیره امام رضا(ع) گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را یکی از دلایل شسکت نقشه‌های دشمنان دانست و افزود: امروز ملت ایران بیشتر از هر زمانی گوش به فرمان ولایت است و با هوشیاری در مقام توطئه دشمنان ایستادگی می‌

کند

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.