تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 13:17
کد خبر : 41459

دروازبان اسبق سپیدرود به جمع سرخپوشان رشتی پیوست

دروازبان اسبق سپیدرود به جمع سرخپوشان رشتی پیوست

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: لایقی‌فر با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با این تیم قراردادی دو ساله منعقد کرد تا پس از سه سال دوری دوباره به این تیم بپیوندد. علی نظرمحمدی افزود: این دروازبان در لیگ دسته دوم در فصل ۹۴-۹۳ موفق شد همراه تیم سپیدرود به لیگ دسته اول صعود کند

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود اظهار داشت: لایقی‌فر با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با این تیم قراردادی دو ساله منعقد کرد تا پس از سه سال دوری دوباره به این تیم بپیوندد.

علی نظرمحمدی افزود: این دروازبان در لیگ دسته دوم در فصل ۹۴-۹۳ موفق شد همراه تیم سپیدرود به لیگ دسته اول صعود کند و سپس دو سال برای پوشیدن لباس مقدس سربازی عازم پاس گیلان شد و در نهایت فصل قبل را در داماش گیلان حضور داشت.

وی ادامه داد: لایقی فر متولد سال ۶۹ در شهر رشت و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی است و فوتبالش را از پایه های پگاه آغاز کرد و در ادامه توانست در ترکیب اصلی بزرگسالان داماش حضور پیدا کند.

نظرمحمدی بیان کرد: پیش از این نیز سعید قدمی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، محمود خمیسی مدافع سابق سیاه جامگان، محمدرضا زینال خیری مدافع و کاپیتان شهرداری تبریز، محمداسماعیل نظری هافبک سابق تیم النصر عمان، ایمان شوریابی هافبک اسبق تیم‌های نساجی و خونه به خونه مازندران، محمد روشندل مدافع فصل گذشته ملوان بندرانزلی، میلاد تولایی دروازبان فصل گذشته ماشین سازی تبریز، مهیار نوری و امید سام کن به عنوان بازیکنان جدید به تیم سپیدرود رشت پیوسته بودند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری نژاد و مهدی محمدپور پنج بازیکن تیم‌های پایه سپیدرود با عقد قراردادی به تیم بزرگسالان این تیم ملحق شدند، پویا نزهتی و میثم فردوسی دو بازیکن فصل گذشته سپیدرود نیز با حضور در دفتر این باشگاه، قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کردند تا دوباره با پیراهن سپیدرود در میادین فوتبال حاضر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.