تاریخ انتشار : دوشنبه 17 تیر 1398 - 13:00
کد خبر : 41333

کشف ۲۳۴ فقره سرقت در لنگرود

کشف ۲۳۴ فقره سرقت در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۲۳۴ فقره سرقت در سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد. سرهنگ مجید نیکویی در جمع خبرنگاران، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان لنگرود در سه ماهه اول سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: این مقام انتظامی گفت: شهرستان لنگرود یکی از توریستی‌ترین شهرستان‌های گیلان است و

فرمانده انتظامی لنگرود از کشف ۲۳۴ فقره سرقت در سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی در جمع خبرنگاران، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان لنگرود در سه ماهه اول سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت و اظهار کرد: این مقام انتظامی گفت: شهرستان لنگرود یکی از توریستی‌ترین شهرستان‌های گیلان است و سالانه جمع کثیری از هموطنان و توریست‌های خارجی از این شهرستان و زیبایی‌هایش دیدن می‌کنند که همین مسئله باعت افزایش برخی جرائم از قبیل تخلفات رانندگی، موادمخدر و سرقت شده است و برای پیشگیری از این معضل چندین مرحله طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیرانه در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

وی به کشف ۲۳۴ فقره سرقت، دستگیری ۱۶۲ سارق و معرفی آنها به مقام قضائی در ۳ ماهه اول سال جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر ۳۶ تن چوب جنگلی قاچاق و ۱۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف و متهمان آن تحویل مقام قضائی شدند.

نیکویی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۱۹ کیلوگرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف و ۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی کردند، گفت: تعداد ۱۹۴ نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

نیکویی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پلیس لنگرود، یک هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و ۳ هزار و ۳۵۰ لیتر سوخت قاچاق را در سطح این شهرستان کشف کرد‌ه است.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان ۳۷۵ دستگاه موتورسیکلت و ۴۵۵ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و مواد‌مخدر و جابجایی اموال مسروقه توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان و آموزش‌های غیرحضوری به منظور تنویر افکارعمومی، پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از پتانسیل مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ۳ ماهه اول سال جاری، بیش از ۱۶ جلسه شورای معتمد پلیس، ۷ جلسه تعامل با اصناف و ۲۱ جلسه آموزش همگانی در مدارس، مساجد، ادارات و دانشگاه‌ها برگزار شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.