تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 18:20
کد خبر : 4129

عبدالله اسفندیاری (بازرس خانه سینما)درباره توهین‌های اخیر یالثارات گفت: این‌ها پشت‌شان به کجا گرم است که اینطور بی‌محابا هتک حرمت می‌کنند.

عبدالله اسفندیاری (بازرس خانه سینما)درباره توهین‌های اخیر یالثارات گفت: این‌ها پشت‌شان به کجا گرم است که اینطور بی‌محابا هتک حرمت می‌کنند.

جارستان-بازرس خانه سینما درباره توهین‌های اخیر یالثارات گفت: این توهین‌ها مردم را نسبت به اهالی سینما بدبین نمی‌کند اما نسبت به ارزش‌ها بدبین می‌کند که این باعث نگرانی ما می‌شود. عبدالله اسفندیاری (بازرس خانه سینما) با اظهار تاسف از توهین‌ اخیر یالثارات به اهالی سینما به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه گفته‌های یالثارات بیش از آنکه

جارستان-بازرس خانه سینما درباره توهین‌های اخیر یالثارات گفت: این توهین‌ها مردم را نسبت به اهالی سینما بدبین نمی‌کند اما نسبت به ارزش‌ها بدبین می‌کند که این باعث نگرانی ما می‌شود.

عبدالله اسفندیاری (بازرس خانه سینما) با اظهار تاسف از توهین‌ اخیر یالثارات به اهالی سینما به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه گفته‌های یالثارات بیش از آنکه توهین به اهالی سینما باشد توهین به مقدسات است چراکه این توهین‌ها در زیر نام دین انجام می‌شود.

او با بیان اینکه این رفتارها مصداق «نفوذ» است، اظهار کرد: نفوذ همیشه به صورت وارونه عمل می‌کند یعنی در قالب و ظاهر دفاع از دین و ارزش‌ها به گونه‌ای عمل می‌کند که مردم را نسبت به ارزش‌ها بدبین می‌کند.

بازرس خانه سینما گفت: این روش ناشی از عدم تعادل روانی است که متاسفانه لطمه زیادی به وضعیت فرهنگ و هنر کشور وارد می‌کند. نفوذ یعنی کسی که فرهنگ و دین را با نگاه شخصی خود زیر سوال می‌برد.

اسفندیاری گفت: متاسفانه باطن این رفتار باعث بدبین شدن فرهیختگان و مردم می‌شود بنابراین شگفت‌زده هستم چرا عکس‌العمل مناسبی ازسوی مسئولان صورت نمی‌گیرد. این‌ها پشت‌شان به کجا گرم است که اینطور بی‌محابا هتک حرمت می‌کنند.

بازرس خانه سینما گفت: این توهین‌ها مردم را نسبت به اهالی سینما بدبین نمی‌کند اما آنها را در کل بدبین می‌کند و این بدبینی نسبت به ارزش‌هاست که باعث نگرانی ما می‌شود.

اسفندیاری در پایان گفت: تمام کسانی که این سخنان را به بهانه دفاع از ارزش‌ها می‌گویند؛ نتیجه حرف‌شان علیه ارزشهاست.

ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.