تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 10:13
کد خبر : 41164

فرماندار رشت: منطقه سراوان را از آلودگی برهانیم

فرماندار رشت: منطقه سراوان را از آلودگی برهانیم

جارستان: میرشمس مؤمنی زاده غروب روز شنبه در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده محل انباشت زباله سراوان رشت در فرمانداری اظهار داشت: در بازدیدی که به اتفاق همکاران از منطقه داشتیم شرایط خوب و مطلوبست از این جهت از همکاران شهرداری و سایر نیروهایی که در این راستا همکاری داشتند، قدردانی می‌کنیم. وی اظهار

جارستان:

میرشمس مؤمنی زاده غروب روز شنبه در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده محل انباشت زباله سراوان رشت در فرمانداری اظهار داشت: در بازدیدی که به اتفاق همکاران از منطقه داشتیم شرایط خوب و مطلوبست از این جهت از همکاران شهرداری و سایر نیروهایی که در این راستا همکاری داشتند، قدردانی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: تاکید بر اینست که موضوع سم پاشی و شن ریزی در سایت سراوان رشت به گونه‌ای انجام شود که وضعیت بهداشتی برای منطقه همچنان تأمین شود.

فرماندار رشت با اشاره به موضوع تصفیه خانه شیرابه در سراوان رشت خاطر نشان کرد: از شهرداری رشت انتظارست که تدبیری اتخاذ کنند که روند اجرای تصفیه خانه شیرابه با سرعت بیشتری ادامه باید و در جلسه بعدی به صورت کمی کارهای جدید انجام شده، گزارش شود.

وی بیان داشت: در ارتباط با دستگاه زباله سوز، تفکیک زباله از مبدا که نقش مهمی برای کاهش زباله دارد در جلسه بعدی اخرین اقدامات انجام گرفته سایت زباله رشت، به صورت کمی ارائه شود که چه کار جدیدی انجام شده است.

مؤمنی زاده اظهار داشت: بخشی از اقدامات درباره خدمات عمرانی و رفاهی که قرار بود در منطقه سراوان رشت انجام شود، تحقق یافته که قدردانی می‌شود.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: بنا به تصمیم شورای تأمین استان گیلان مقرر شد که جلسه کارگروه ساماندهی پسماند سراوان با مسئولیت فرمانداری رشت هفته‌ای یک بار برگزار و آخرین امور مربوط به ساماندهی پسماند را پی گیری کنیم و نتایج آن را در جلسه شورای تأمین استان گزارش دهیم.

فرماندار شهرستان رشت خاطر نشان کرد: بنابراین این جلسه‌ها تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که شورای تأمین استان گیلان لازم بداند به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از حضور شهردار رشت در تهران اطلاع نداشتم وگرنه جلسه امروز را به روز دیگر موکول می‌کردم حضور شهردار در جلسه هفته بعد را الزامی خواند.

وی اظهار داشت: در جلسه بعدی بایستی گزارش شهرداری رشت در مورد آ اخرین اقدامات انجام شده سایت سراوان رشت را داشته باشیم.

منطقه سراوان رشت با درختانی سر به فلک کشیده و جنگل‌هایی با پوشش گیاهی انبوه، قدیمی و تقریباً همیشه سبز، بیش از ۳۰ سال محلی برای دفن زباله شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.