تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 14:49
کد خبر : 410

کنترل نامحسوس دستگاه‌های اجرایی گیلان

کنترل نامحسوس دستگاه‌های اجرایی گیلان

جارستان- استاندار گیلان با بیان اینکه برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی بررسی می‌شود، گفت: فرمانداران استان گیلان در ارائه‌ آمارها و گزارش‌های عملکرد سه ساله‌ دولت نهایت دقت را انجام دهند. به گزارش معاونت روابط عمومی دفتر استاندار گیلان، محمدعلی نجفی در گردهمایی یک‌روزه فرمانداران استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی منسجم و موثر

جارستان- استاندار گیلان با بیان اینکه برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی بررسی می‌شود، گفت: فرمانداران استان گیلان در ارائه‌ آمارها و گزارش‌های عملکرد سه ساله‌ دولت نهایت دقت را انجام دهند.

به گزارش معاونت روابط عمومی دفتر استاندار گیلان، محمدعلی نجفی در گردهمایی یک‌روزه فرمانداران استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی منسجم و موثر در زمینه‌ استفاده‌ شایسته از فرصت هفته‌ دولت برای بیان خدمات و دستاوردهای نظام ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اعلام کرد: هفته‌ دولت فرصت مناسبی برای گسترش اعتماد عمومی، ارتقای امید مردم و تقویت سرمایه‌های اجتماعی از طریق بازگو کردن خدمات و اقدامات انجام شده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه راستگویی و پرهیز از تبلیغات ریاکارانه از راهبردهای تبلیغاتی دولت یازهم است، اظهار کرد: در ارائه‌ آمارها و گزارش‌های عملکرد سه ساله‌ دولت نهایت دقت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اطلاع مردم از وضعیت کشور و استان در ابتدای روی کارآمدن دولت یازدهم و وضعیتی که پس از سه سال داریم حق آنها است، گفت : توجه به اصل شفافیت، راستگویی، اخلاق‌مداری و درستی آمارها، سفارش همیشگی بنده برای گزارش اقدامات است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌های انجام شده از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی، به‌ویژه فرمانداران باید دارای پویایی و نشاط و با قدرت باشد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل فرمانداران با ائمه‌ جمعه و نمایندگان مجلس در شهرستان‌ها برای پیشبرد امور گفت : تعامل با نمایندگان مجلس و ائمه جمعه براساس معیارهایی که در قانون مشخص شده است باعث افزایش همدلی و فراهم شدن بستر مناسب خدمت به مردم می‌شود.

استاندار گیلان تکریم ارباب رجوع را از وظایف دیگر فرمانداران عنوان کرد و افزود: برخورد مناسب با ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها به‌صورت بازرسی‌های آشکار و پنهان ارزیابی می‌شود.

نجفی با اشاره به در پیش بودن هفته‌ دفاع مقدس تصریح کرد: ویژه برنامه‌های این هفته به صورت شایسته انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.