تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 9:58
کد خبر : 40985

برپایی اردوی تدارکاتی و چهار بازی دوستانه برای سپیدرود رشت

برپایی اردوی تدارکاتی و چهار بازی دوستانه برای سپیدرود رشت

جارستان: سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت روز جمعه اظهار داشت: با هماهنگی مسئولان باشگاه، اواخر تیرماه جاری اردوی تدارکاتی داخلی در یکی از شهرهای کشور برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان به مرز آمادگی مطلوب نزدیک شوند. علی نظرمحمدی افزود: همچنین علاوه بر برپایی اردوی تدارکاتی، چهار بازی دوستانه با تیم های مختلف برگزار خواهیم کرد

جارستان:

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت روز جمعه اظهار داشت: با هماهنگی مسئولان باشگاه، اواخر تیرماه جاری اردوی تدارکاتی داخلی در یکی از شهرهای کشور برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان به مرز آمادگی مطلوب نزدیک شوند.

علی نظرمحمدی افزود: همچنین علاوه بر برپایی اردوی تدارکاتی، چهار بازی دوستانه با تیم های مختلف برگزار خواهیم کرد تا هماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیم سپیدرود بیشتر شود و از طرف دیگر این بازی های دوستانه و تدارکاتی باعث می شود تا این تیم محک جدی بخورد.

وی ادامه داد: همچنین تست استعدادیابی سپیدرود طی سه جلسه برگزار شد که در نهایت تعدادی از بازیکنان انتخاب شدند و این بازیکنان در مرحله نهایی تست حضور خواهند یافت که زمان برگزاری مرحله نهایی تست از سوی مسئولان باشگاه اعلام می شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: هم اینک نیز تمرینات سپیدرود هر روز طی دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می شود تا بازیکنان از لحاظ شرایط بدنی و همچنین از لحاظ فنی و هماهنگی، به مرز آمادگی کامل نزدیک شوند.

نظرمحمدی در ادامه از تمدید قرارداد دو بازیکن فصل گذشته سپیدرود خبر داد و اظهار کرد: پویا نزهتی و میثم فردوسی دو بازیکن فصل گذشته سپیدرود با حضور در دفتر این باشگاه، قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کردند تا دوباره با پیراهن سپیدرود در میادین فوتبال حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز محمداسماعیل نظری هافبک سابق تیم النصر عمان، ایمان شوریابی هافبک اسبق تیم‌های نساجی و خونه به خونه مازندران، محمد روشندل مدافع فصل گذشته ملوان بندرانزلی، میلاد تولایی دروازبان فصل گذشته ماشین سازی تبریز، مهیار نوری و امید سام کن به عنوان بازیکنان جدید به تیم سپیدرود رشت پیوسته بودند.

وی گفت: همچنین رضا عاشوری، حسین امینی، آرین فتوحی، آرین نصیری نژاد و مهدی محمدپور پنج بازیکن تیم‌های پایه سپیدرود با عقد قراردادی به تیم بزرگسالان این تیم ملحق شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.