تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 4:14
کد خبر : 4097

عارف: مجلس شورای اسلامی با تمام توان برای رفع مشکلات معلمان تلاش می کند

عارف: مجلس شورای اسلامی با تمام توان برای رفع مشکلات معلمان تلاش می کند

جارستان-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم با تمام توان برای رفع مشکلات کارکنان آموزش و پرورش به ویژه معلمان تلاش کرده و آمادگی لازم برای حل و فصل مشکلات این قشر را دارد. محمدرضا عارف روز یکشنبه در اختتامیه پنجمین جشنواره فعالیت های اوقات فراغت دانش

جارستان-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم با تمام توان برای رفع مشکلات کارکنان آموزش و پرورش به ویژه معلمان تلاش کرده و آمادگی لازم برای حل و فصل مشکلات این قشر را دارد.

محمدرضا عارف روز یکشنبه در اختتامیه پنجمین جشنواره فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان حسن آباد فشافویه(شهرری) اظهار کرد: همراهی دولت یازدهم با مجلس دهم برای رفع مشکلات بخش آموزش کشور، نوید بخش آینده ای روشن و مطلوب است.
وی بر ارتباط تنگاتنگ آموزش و پرورش و فرهنگیان با مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و افزود: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات این بخش به راه حل مناسب که مورد رضایت همه باشد برسد.
عارف با بیان اینکه توجه به منزلت و معیشت معلمان زمینه مناسب برای پیشرفت و توسعه کشور را فراهم می کند افزود: در اسناد بالادستی کشور بر تکریم معلمان تاکید ویژه ای شده است.
وی نیروی انسانی را یکی از عوامل مهم پیشرفت کشور ذکر کرد و افزود: معلمان با تلاش و کوشش علمی و تربیتی نقشی موثر و بی بدیل در آماده سازی و پرورش نیروی انسانی متعهد و مسئولیت پذیر برای آینده کشور دارند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تربیت نیروی انسانی با انگیزه، هوشمند، متعصب، معتقد به ارزش ها و دارای دغدغه برای تعالی کشور را از مهمترین کارکردهای آموزش و پرورش و جامعه معلمان کشور عنوان کرد.
عارف همچنین تصریح کرد: متاسفانه در دوره هایی از بحث مهم تربیت غافل بودیم و فقط به تعلیم پرداختیم اما باید تلاش کنیم تا این کوتاهی دیگر تکرار نشود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه توجه به مقوله تربیت در کنار تعلیم را زمینه ساز آمادگی دانش آموزان برای پذیرفتن نقش های مهم اجتماعی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی ذکر کرد و گفت: توجه به تربیت باعث می شود تا هزینه های مادی و معنوی نظام کاهش یابد و جامعه در مسیر رشد و ترقی گام بردارد.
محمد رضا عارف رئیس مجمع نمایندگان تهران، محسن علیجانی زمانی دبیر مجمع نمایندگان تهران، فاطمه ذوالقدر، فاطمه سعیدی، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، فریده اولادقباد و پروانه سلحشوری از دیگر نمایندگان مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات امروز در سفری به شهرری با جمعی از تولید کنندگان صنعتی شهرک صنعتی شمس آباد واقع در حسن آباد فشافویه دیدار کرده و سپس در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان حسن آباد فشافویه نیز شرکت کردند.
ادای احترام به شهدای گمنام حسن آباد فشافویه، شهدای مدافع حرم مدفون در امامزاده اسماعیل روستای زیوان و زیارت بقعه یعقوب بن اسحاق کلینی پدروالامقام شیخ کلینی صاحب کتاب الکافی در روستای کلین بخش فشافویه از دیگر برنامه های جمعی از اعضای مجمع نمایندگان تهران در سفر به بخش حسن آباد فشافویه شهرری بود.
عارف و هیات همراه همچنین با حضور در منزل شهید ابوالفضل خلیلی و شهیدان مهدی و حسین قره چلی با والدین این شهدای گرانقدر دیدار و از صبوری، مقاومت و ایثار آنان تجلیل کرده و یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.
شهر حسن آباد در بخش فشافویه از توابع شهرستان ری در جنوبی ترین قسمت استان تهران واقع شده است.
شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه در این بخش واقع شده است.
ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.