تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 19:06
کد خبر : 4091

کنسرت موسیقی «همای و مستان» در لاهیجان اجرا می شود

کنسرت موسیقی «همای و مستان» در لاهیجان اجرا می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گروه موسیقی «همای و مستان» به سرپرستی و خوانندگی سعید همای در تاریخ ٢٩ شهریور در سالن ورزشی شهدای لاهیجان ساعت ٢١ اجرا خواهند داشت. به گزارش جارستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در این کنسرت میلاد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گروه موسیقی «همای و مستان» به سرپرستی و خوانندگی سعید همای در تاریخ ٢٩ شهریور در سالن ورزشی شهدای لاهیجان ساعت ٢١ اجرا خواهند داشت.

به گزارش جارستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، در این کنسرت میلاد عباسی دف؛ سید محمد پاشا هنجنی و سعید فهیمی نی؛ مسلم علی پور کمانچه؛ حمید رضا یوسفی تمبک؛ محمود نوذر قاضیانی سنتور؛ میلاد علی پور تار خواهند نواخت.

سعید همای همراه با گروهش سبک تازه ای از موسیقی سنتی را ارائه می دهند. وی اهل گیلان و شهرستان شفت است و ترانه هایی را نیز به زبان های گیلکی و تالشی اجرا کرده است.

لازم به ذکر است این کنسرت توسط موسسه فرهنگی و هنری پویندگان و با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای خرید بلیط می توانند به سایت www.84200.ir مراجعه کنند و یا حضوراً در لاهیجان به کتابفروشی شهر کتاب، کتابفروشی جام جم و یا کانون آگهی و تبلیغاتی رنگین کمان و در رشت به کتابفروشی دیبا، شهرکتاب و یا کانون آگهی و تبلیغاتی نیل سان مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.