تاریخ انتشار : سه شنبه 11 تیر 1398 - 13:11
کد خبر : 40683

رسانه ها نباید تبدیل به سنگرسازان بی سنگر شوند

رسانه ها نباید تبدیل به سنگرسازان بی سنگر شوند

جارستان: رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه وزارت ارشاد متولی رسیدگی به امور خبرنگاران است گفت: رسانه ها نباید تبدیل به سنگرسازان بی سنگر شوند. مسعود بصیری در مجمع عالی بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در عصر حاضر اظهار کرد: رسانه ها در راستای اهداف متعالی اسلام و ارزش

جارستان:

رییس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه وزارت ارشاد متولی رسیدگی به امور خبرنگاران است گفت: رسانه ها نباید تبدیل به سنگرسازان بی سنگر شوند.

مسعود بصیری در مجمع عالی بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در عصر حاضر اظهار کرد: رسانه ها در راستای اهداف متعالی اسلام و ارزش های انقلاب گام بر می دارند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد در حوزه خبرنگاری در کشور، افزود: باید برای حل مشکلات بیمه و معیشت خبرنگاران مسؤلان مربوطه تلاش و رسالت خود را مضاعف کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه وزارت ارشاد باید در راستای حل دغدغه های خبرنگاران بیش از گذشته تلاش کند، یادآور شد: معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برای حل مشکلات خبرنگاران تلاش کند.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد متولی رسیدگی به امور خبرنگاران است افزود: رسانه ها نباید تبدیل به سنگرسازان بی سنگر شوند.

بصیری میزان دسترسی مردم به اینترنت در کشور را بیش از میزان دسترسی مردم به آب سالم بیان کرد و گفت: برای مقابله با رسانه های دروغین استکباری باید شبکه داخلی بومی راه اندازی شود.

وی نبود اتحادیه خبرنگاران و روزنامه نگار را از دغدغه های موجود در کشور دانست و افزود: در تمام حوزه ها اتحادیه راه اندازی شده است اما در حوزه خبرنگاری همچنان این خلاء وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه جلسات بسیج رسانه باید موضوع محور برگزار شود، گفت: باید در حوزه سوالات و مطالبات، اتاق فکر تشکیل دهیم تا برنامه محور اقدام کنیم.

وی بر پرهیز از پراکندگی در حوزه رسانه ای تاکید کرد و افزود: هرکسی در جمهوری اسلامی فعالیت می کند و نبضش از نبض پیروزی انقلاب تندتر بزند بسیجی است.

بصیری با بیان اینکه دشمن تمام قد در برابر انقلاب ایستاده است، گفت: انقلاب با بهره گیری از جنگ بدر که یک نفر در برابر ده نفر بود ایستاده و مقاومت می کند.

وی با اشاره به افول و انزوای استکبار یادآورشد: باید رسانه ها متحد عمل کنند تا چرخش قدرت را به نفع خود داشته باشیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.