تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 16:33
کد خبر : 4063

رفتارشناس انگلیسی: رفتار ترامپ شبیه یک شامپانزه نر است!

رفتارشناس انگلیسی: رفتار ترامپ شبیه یک شامپانزه نر است!

جارستان-جین گودال در مصاحبه‌ای، رفتار نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا را شبیه به رفتار شامپنازه نر توصیف کرد! جین گودال در این مصاحبه گفت: «رفتار دونالد ترامپ از بسیاری جهات شبیه شامپانزه نر و حس تسلط و غلبه گرایی آن است.» وی در ادامه اظهار کرد: «شامپانزه نر به منظور تحت تاثیر قرار دادن رقبا و

جارستان-جین گودال در مصاحبه‌ای، رفتار نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا را شبیه به رفتار شامپنازه نر توصیف کرد!
جین گودال در این مصاحبه گفت: «رفتار دونالد ترامپ از بسیاری جهات شبیه شامپانزه نر و حس تسلط و غلبه گرایی آن است.» وی در ادامه اظهار کرد: «شامپانزه نر به منظور تحت تاثیر قرار دادن رقبا و نمایش غلبه و قدرت خود دست به انجام کارهای نمایشی می زند. به عنوان مثال شاخه های درخت را می کشد، با دست به زمین می کوبد و سنگ پرتاب می کند. هرچقدر رقیب او از خود قدرت بیشتری نشان دهد، او برای حفظ موقعیتش دست به کارهای جالب تری می‌زند.»
البته ترامپ تا به امروز اقدام به پرتاب سنگ و کشیدن شاخه نکرده است؛ اما هیچ چیز غیرممکن نیست! ترامپ به جای چنین نمایش هایی، با زبان خود سعی در جلب توجه دارد.
قرار است ترامپ در ۲۶ سپتامبر در یک مناظره انتخاباتی با هیلاری کلینتون شرکت کند.

به نقل از هافینگتن پست، جین گودال، دانشمند انگلیسی حوزه رفتارشناسی که سال ها عمر خود را صرف شناخت حیوانات کرده است، در مصاحبه‌ای با مجله آتلانتیک گفت شوخی های دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات آمریکا، او را به یاد شامپانزه نر می‌اندازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.