تاریخ انتشار : دوشنبه 10 تیر 1398 - 19:57
کد خبر : 40592

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ؛ گیلان در رده استان های خوش مصرف برق +جدول

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ؛ گیلان در رده استان های خوش مصرف برق +جدول

جارستان: با توجه به نقشه مصرف برق در کشور مناطق غرب مازندران، استان تهران، کلانشهر تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان جزو مناطق پرمصرف کشور در روز جاری بوده اند. رنگ قرمز در این نقشه نشان دهنده مناطقی است که میزان مصرف برقشان به بیش از حد مجاز رسیده و از این رو ضروری‌است ساکنان

جارستان: با توجه به نقشه مصرف برق در کشور مناطق غرب مازندران، استان تهران، کلانشهر تهران، خوزستان و سیستان و بلوچستان جزو مناطق پرمصرف کشور در روز جاری بوده اند.

رنگ قرمز در این نقشه نشان دهنده مناطقی است که میزان مصرف برقشان به بیش از حد مجاز رسیده و از این رو ضروری‌است ساکنان این نواحی با کاهش حداقل ۱۰ درصد از برق مصرفی خود شرایط را برای تداوم تامین برق پایدار در این بخش‌ها امکان‌پذیر کنند. بر اساس این گزارش، نقاط زرد در این نقشه که دقایقی پیش منتشر شده نشان دهنده مناطقی است که مصرف برق آن‌ها رو به افزایش است. هم اکنون استان‌های سمنان، خراسان‌جنوبی، یزد، مناطق جنوبی استان کرمان، هرمزگان، بوشهر، ایلام، البرز، زنجان، اردبیل، آذربایجان‌غربی، کردستان و کلانشهر‌های مشهد و اهواز در محدوده زرد و هشدار قرار دارند و مشترکان در این مناطق می‌توانند با کاهش حداقل پنج درصد از میزان برق مصرفی خود، در وضعیت سبز و پایدار قرار گیرند. همچنین نقاط سبز در نقشه استان‌هایی را با مصرف متعادل و عادی نشان می‌دهد و بیانگر آن است که مشترکان در این مناطق با صنعت برق همکاری بیشتری دارند.

 

استان‌های پرمصرف و خوش مصرف برق کدامند؟ +جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.