تاریخ انتشار : یکشنبه 9 تیر 1398 - 13:55
کد خبر : 40465

بلاتکلیفی چندماهه روابط عمومی استانداری

بلاتکلیفی چندماهه روابط عمومی استانداری

جارستان: کمتر از ۴ ماه پیش مرتضی عاطفی شهردار پیشین منطقه ۲ شهرداری رشت، به دلایل نامعلوم از مدیریت روابط عمومی استانداری گیلان کنار رفت وتاکنون جانشینی برای وی به شکل رسمی از سوی استانداری گیلان برگزیده نشده است. هرچند ظاهرا در این چندماه یکی از مشاورین استاندار که اتفاقا از رابطه استخدامی با دولت

جارستان: کمتر از ۴ ماه پیش مرتضی عاطفی شهردار پیشین منطقه ۲ شهرداری رشت، به دلایل نامعلوم از مدیریت روابط عمومی استانداری گیلان کنار رفت وتاکنون جانشینی برای وی به شکل رسمی از سوی استانداری گیلان برگزیده نشده است.

هرچند ظاهرا در این چندماه یکی از مشاورین استاندار که اتفاقا از رابطه استخدامی با دولت نیز برخوردار نیست، سکان مدیریت مجموعه روابط عمومی را به‌ دست گرفت و با استفاده از سوابق چند ساله رسانه‌ای اش تا حدودی از عهده امور هم برآمد اما نبود مدیر کل رسمی روابط عمومی استانداری گیلان زمینه عدم پاسخگویی صحیح و اداری این بخش را فراهم آورده است.

بررسی ساز و کار اداره روابط عمومی، هزینه‌کرد و دستورات مالی پرداخت، جذب نیرو، کیفیت تولید محتوای عموما فرد محور به جای مجموعه محور و… همه و همه از ایرادات و ابهامات چندماه اخیر روابط عمومی استانداری گیلان محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد اوضاع در این مجموعه آنقدر عجبب گشته که مسئولیت بار محتوایی کانال، تارنما و سایر ابزارهای رسانه‌ایی استانداری برعهده فرد مشخصی قرار نمی‌گیرد.
جارستان به زودی در این خصوص و سایر موضوعات مربوط به حیاط خلوت استانداری گیلان در برخی شبه دستگاه‌ها و شرکت‌های ذی‌ربط مبادرت به انتشار اسناد اداری غیر محرمانه و اسناد مالی پرداختی خواهد نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.