تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 1:35
کد خبر : 4011

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس:کنارگذر بندر انزلی تبدیل به آثار باستانی شده است

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس:کنارگذر بندر انزلی تبدیل به آثار باستانی شده است

جارستان-نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی به نبود اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کنارگذر بندر انزلی تبدیل به آثار باستانی شده است. حسن خسته‌بند امشب در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با مدیران شورای حمل و نقل استان با اشاره به تلاش نمایندگان مردم در مجلس برای کاهش

جارستان-نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی به نبود اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: کنارگذر بندر انزلی تبدیل به آثار باستانی شده است.

حسن خسته‌بند امشب در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با مدیران شورای حمل و نقل استان با اشاره به تلاش نمایندگان مردم در مجلس برای کاهش مشکلات دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: راه‌اندازی پرواز هوایی به کشورهای حاشیه دریای خزر در رونق اقتصادی گیلان تاثیرگذار است.

وی، خواستار مشارکت منطقه آزاد انزلی، سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی و استانداری گیلان به منظور خرید یا اجاره هواپیما برای جابه‌جایی مسافر و صادرات کالا به کشورهای حاشیه دریای خزر شد و افزود: یک‌ساعت و ۴۰ دقیقه فاصله مسیر هوایی آستراخان روسیه تا فرودگاه سردار جنگل رشت است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تلاش دولت کنونی در اجرای پروژه‌های مسکن مهر کمتر از دولت گذشته است، تصریح کرد: با توجه به شعارهای دولت یازدهم اما توان دولت گذشته در اجرای پروژه‌های مسکن مهر بیشتر بود و نمی‌توانیم خود را گول بزنیم.

خسته‌بند، تلاش دولت در اتمام پروژه‌های مسکن مهر را کم‌رنگ خواند و بیان کرد: پروژه‌های مسکن مهر در تمام شهرهای گیلان با مشکل مواجه است.

وی به توقع مردم از نمایندگان و مسؤولان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در سال پایانی دولت قرار داریم نیاز است جلسه‌ای برای برطرف کردن مشکل پروژه‌های مسکن مهر با مسؤولان برگزار شود.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل نقل عمومی در گیلان، خاطرنشان کرد: منطقه آزاد انزلی فرصت مناسبی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان است و موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود.

خسته‌بند به محور «بشمن» در بندر انزلی به رضوانشهر اشاره کرد و یادآور شد: آمادگی همکاری با مسؤولان در اتمام پروژه مذکور را داریم.

وی با تأکید براینکه انتظاری از مدیران استانی و حتی وزرا نداریم، اظهار کرد: وقتی اعتبارات نباشد فعالیت‌ها انجام نمی‌شود و نمی‌توانیم انتظاری از مسؤولان داشته باشیم.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی به پرداخت نکردن اعتبارات از طرف محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برای اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام در شش ماه گذشته در گیلان اشاره کرد و افزود: امر مذکور موجب شده، اداره کل راه و شهرسازی گیلان مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار شود.

خسته‌بند در پایان با بیان اینکه پروژه نیمه‌تمام کنارگذر بندر انزلی پس از مدت‌ها هنوز به اتمام نرسیده است، تصریح کرد: پروژه مذکور تبدیل به آثار باستانی شده است.

بخبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.