تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 1:32
کد خبر : 4008

برداشتن پل ورودی فومن مردم را خوشحال می‌کند

برداشتن پل ورودی فومن مردم را خوشحال می‌کند

جارستان-نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، اصلاح و اتمام پل ورودی فومن را یک ضرورت خواند و گفت: برداشتن پل ورودی فومن مردم را بسیار خوشحال می‌کند.  حجت‌الاسلام مهدی افتخاری شنبه‌شب در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با مدیران شورای حمل و نقل استان با قدردانی از تلاش حسین چراغی مدیرکل بنادر و

جارستان-نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، اصلاح و اتمام پل ورودی فومن را یک ضرورت خواند و گفت: برداشتن پل ورودی فومن مردم را بسیار خوشحال می‌کند.

 حجت‌الاسلام مهدی افتخاری شنبه‌شب در جلسه مجمع نمایندگان گیلان با مدیران شورای حمل و نقل استان با قدردانی از تلاش حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان اظهار کرد: اداره کل مذکور رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

وی در ادامه به آمادگی استقرار اداره هواشناسی در فومن و شهر اشاره کرد و افزود: آب بسیاری در رودخانه‌های شهرستان‌های مذکور جاری است اما هدر می‌رود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیلان نیازمند نهضت بزرگ آسفالت است، تصریح کرد: اگر ماده «ق» مانند شرکت گاز در اداره راه و شهرسازی داشتیم می‌توانستیم امر مذکور را محقق کنیم.

افتخاری همچنین با تأکید بر اینکه اتمام پل ورودی فومن برای مردم این شهر ضرورت است، بیان کرد: قرار نیست قصور مسؤولان را به مردم وارد کنیم و آنها را رنج دهیم.

وی، خواستار اصلاح پل ورودی شهر فومن شد و تصریح کرد: اگر پل ورودی فومن برداشته شود مردم بسیار خوشحال می‌شوند.

*به عملکرد منطقه آزاد انزلی اعتراض داریم

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه مذکور به فعالیت منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: به عملکرد منطقه مذکور اعتراض داریم.

محمدصادق حسنی، منطقه آزاد انزلی را تنها محلی برای تفریح در روزهای تعطیل عنوان کرد و افزود: تعدادی فروشگاه در منطقه مذکور فعال است.

وی با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی فرصت بسیار طلایی محسوب می‌شود، بیان کرد: استفاده بهینه از منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی نمی‌شود.

نماینده مردم رشت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از امکانات منطقه آزاد انزلی به منظور ارتقای ماشین‌آلات و تجهیزات راه و شهرسازی گیلان مهم است.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.