تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 18:53
کد خبر : 3914

فوتبال بدون کری خوانی لذت ندارد/ کریمی: دوست نداشتم پرسپولیس گل بزند!

فوتبال بدون کری خوانی لذت ندارد/ کریمی: دوست نداشتم پرسپولیس گل بزند!

جارستان-ستاره تیم ملی بانوان فوتبال ایران کری‌خوانی را علیه استقلال آغاز کرد و اعلام کرد با این شرایط همراه با تیم بانوان هم می‌توان شاگردان علیرضا منصوریان را شکست داد.     فرشته کریمی، ستاره تیم ملی بانوان یکی از پرسپولیسی های فوتبال ایران است که در آستانه دربی دقایقی با او همکلام شدیم. او

جارستان-ستاره تیم ملی بانوان فوتبال ایران کری‌خوانی را علیه استقلال آغاز کرد و اعلام کرد با این شرایط همراه با تیم بانوان هم می‌توان شاگردان علیرضا منصوریان را شکست داد.

 


 

فرشته کریمی، ستاره تیم ملی بانوان یکی از پرسپولیسی های فوتبال ایران است که در آستانه دربی دقایقی با او همکلام شدیم. او که بارها با توجه به اعلام علاقه اش به پرسپولیسی‌ها از سوی هواداران رقیب در صفحه اینستاگرامش مورد تهاجم قرار گرفته، امیدوار است کری‌خوانی او موجب اتفاقات بدی نشود و همه در کنار کری خوانی از فوتبال لذت ببرند. گفتگوی جالب کریمی با ورزش سه را در ادامه می خوانید.
دوست دارم پرسپولیس برنده شود
مسلما به عنوان یک هوادار و دوستدار فوتبال و البته پرسپولیس خواهان پیروزی تیم محبوبم هستم. البته نمی توان فوتبال را پیش بینی کرد و هر دو تیم انگیزه پیروزی دارند. شاید اگر یک تیم قوی و ضعیف مقابل یکدیگر قرار گیرند شرایط پیش بینی راحت تر باشد اما مسلما نمی توان دربی را پیش بینی کرد و هر تیمی که از موقعیت استفاده کند پیروز خواهد شد که امیدوارم آن تیم پرسپولیس باشد.
استقلال چیزی برای از دست دادن ندارد
همانطور که گفتم فوتبال غیرقابل پیش بینی است اما استقلال در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و اکنون چیزی برای از دست دادن ندارد. این مساله باعث می شود آنها کاملا نترس در این بازی ظاهر شوند و بیشتر به دنبال پیروزی باشند. پرسپولیس اما در صدر جدول حضور دارد و سه امتیاز این بازی می تواند آنها را در هدفی که در پیش گرفته کمک کند و هواداران این تیم نیز به چیزی کمتر از برد و سه امتیاز فکر نمی کنند.

 
پیش بینی گلزنان دربی؟
مسلما مهدی طارمی اولین گزینه گلزنی در دربی است. او شم بالای گلزنی خود را در بازی قبلی هم به خوبی نشان داد و در کنار او علی علیپور و فرشاد احمدزاده نیز شانس زیادی برای گلزنی به حریف دارند. در سمت مقابل و در جمع استقلال هم کاوه رضایی و جابر انصاری شانس زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس دارند و مدافعان و علیرضا بیرانوند باید کاملا مراقب آنها باشند.
اگر سرمربی پرسپولیس بودم؟
چرا نشوم؟ شاید روزی سرمربی بانوان پرسپولیس شوم اما اکنون اگر در جایگاه سرمربی پرسپولیس بودم بازیکنانم را در میانه میدان مدیریت می کردم تا از کمترین فرصت بهترین استفاده را ببرند. کار پرسپولیس در این بازی خیلی سخت است و برای موفقیت باید از تک موقعیت ها سود ببرند. پرسپولیس در کار تهاجمی موفق نشان داده و محسن مسلمان در کنار عالیشاه و احمدزاده به خوبی به سازمان تهاجمی اضافه می شوند و باید از فرصت سود برد. با این حال به نظر استقلال هم برای فرار از این شرایط باید حمله کند چون چیزی برای از دست دادن ندارد و تک امتیاز این بازی هم سودی برای شان نخواهد داشت.
هیچ وقت دوست نداشتم پسر باشم
هیچ وقت در زندگی ام نگفته ام کاش پسر بودم و در این بازی به میدان می رفتم اما مسلما یکی از آرزوهایم در کنار بازی در جام جهانی، حضور در استادیوم پر از جمعیت و هوادار آزادی است. خدا را شکر اکنون از شرایطم راضی هستم اما مسلما بازی در جمع صدهزار هوادار لذتبخش است. هر کس در سن بالاتر انگیزه و اهداف بزرگتری در سر دارد.
در دربی بهترین بازیکن می شدم
اصولا من بازیکن بازی های بزرگ هستم. مسلما اگر در بازی با این حساسیت و مقابل تماشاگران زیاد حضور داشتم می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. بارها پیش آمده مقابل تیم های ضعیف بازی کردیم و حتی با ۱۰-۱۵ گل به برتری رسیدیم اما من موفقیتی نداشتم اما در بازی های بزرگ مقابل ژاپن و برزیل و … عملکرد خوبی داشته ام و برای همین می گویم من بازیکن بازی های بزرگ هستم و اگر شرایط حضور در چنین دیداری داشتم موفق می شدم.
شادی گل من در دربی؟
این بازی متعلق به هواداران است و به همین منظور باید همه چیز ما متعلق به هواداران باشد. شاید اگر من می توانستم در این بازی، بازی کنم و موفق به گل زدن شوم خودم را به جمع طرفداران می رساندم و شادی ام را با آنها تقسیم می کردم و رو به آنها قلب نشان می دادم. خواهش من از گلزن پرسپولیسی این دیدار این است که شادی خود را حتما با طرفداران قسمت کند. طرفدارانی که با توجه به عشقی که به این تیم دارند از شهرستان های دور و نزدیک خود را به آزادی رسانده اند.
با تیم بانوان برنده دربی می شویم
اگر با استقلال بازی کنیم؟ مسلما اگر این بازی انجام شود ما برنده این دیدار خواهیم بود چون توانایی بالایی داریم. البته این را هم بگویم که با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم ملی بانوان را پرسپولیسی ها تشکیل می دهند انگیزه زیادی هم داریم!البته این یک کری خوانی بود و برای حریف ارزش و احترام زیادی قائلم. با توجه به قدرت بدنی متفاوت بانوان و آقایان مسلما ما قدرت لازم برای برتری مقابل آنها را نخواهیم داشت و اگر یک تکل بزنند شاید کل فوتبال ما تمام شود. از تنه به تنه و اتفاقات دیگر هم صحبت نکنیم بهتر است (خنده).
دوست نداشتم گل پنجم را بزنند
در دربی قبل وقتی پرسپولیس گل چهارم را زد در یک صحنه شانس این را داشت که گل پنجم را هم بزند اما باور کنید دعا می کردم این اتفاق نیفتد! باید عدد ۴ و ۶ متعلق به ما می شد تا به قول خانم صالحی این نماد هم از دست آنها برود. با این حال بنده هم می گویم که بین ۴ گل ما و نماد ما و البته ۴ برد پیاپی آنها و نمادشان تفاوت زیادی است. الان هم نماد البته زیاد است و در بازی روز جمعه شاید توانستند صفر گل بزنند و عدد صفر را نشان دهند!
استقلالی ها اردو را ترک کردند
در دربی قبلی همه ما در اردو حضور داشتیم و در کنار هم بازی را تماشا می کردیم. بعد از طوفان پرسپولیسی ها، استقلالی های اردو آنجا را ترک کردند و نتوانستند بازی را تا انتها تماشا کنند. البته ما در کمال احترام در کنار یکدیگر نشسته بودیم و دربی را تماشا می کردیم و با احترام برخورد کردیم. امدیوارم آقایان طرفداران فوتبال هم در کمال احترام فوتبال ببینند و کری بخوانند.
لطفا در اینستاگرام و … بی احترامی نکنید
این مساله اتفاق بدی برای ماست. همه ما می خواهیم از فوتبال لذت ببریم. به نظر شما و مخاطبان تان این گفتگویی خوبی می شد اگر می گفتم این بازی برایم اهمیت ندارد و نتیجه آن هم مهم نیست. فوتبال با کری خوانی جذاب و جالب است. البته برای کری خوانی باید احترام متقابل حفظ شود. باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را بشناسیم و عکس العمل زشت نشان ندهیم که زیبنده فرهنگ ما نیست. همه ما وقتی در ترکیب تیم ملی قرار می گیریم یا تیم ملی بازی دارد به استقلال و پرسپولیس و … فکر نمی کنیم. باز هم می گویم اگر بنده یا هر کس دیگری ولو از استقلالی ها کری نخوانیم و در آن احترامات را حفظ نکنیم فوتبال جذاب نخواهد بود و تماشای آن هم جذابیتی ندارد.

“ورزش سه”

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.