تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 18:56
کد خبر : 38926

رفع تصرف از دو هکتار از اراضی صومعه سرا

رفع تصرف از دو هکتار از اراضی صومعه سرا

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا از رفع تصرف از دو هکتار از اراضی منطقه سیاه کیشیم این شهرستان در روستای چمثقال خبر داد. جارستان:علی اصغرآزاد اظهار داشت: طی عملیات یگان های حفاظت محیط زیست بیش از دو هکتار از اراضی سیاه کیشیم در روستای چمثقال که متصرف از آنها بهره برداری زراعی می

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا از رفع تصرف از دو هکتار از اراضی منطقه سیاه کیشیم این شهرستان در روستای چمثقال خبر داد.

جارستان:علی اصغرآزاد اظهار داشت: طی عملیات یگان های حفاظت محیط زیست بیش از دو هکتار از اراضی سیاه کیشیم در روستای چمثقال که متصرف از آنها بهره برداری زراعی می کرد، رفع تصرف شد.
وی ادامه داد: این اقدام در راستای حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از ضایع شدن حقوق دولتی انجام شده است.
آزاد با اشاره به اهتمام اداره حفاظت از محیط زیست به رفع تصرف اراضی ملی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تجاوز به اراضی ملی و تالابی و تصرف آنها، مراتب را به یگان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست صومعه سرا افزود: اراضی مذکور با حکم مراجع قضایی رفع تصرف و به اراضی مناطق حفاظت شده پیوست شده است.
به گزارش ایرنا پاسگاه محیط بانی سلکه در پناهگاه حیات وحش سلکه به مساحت ۳۶۰ هکتار واقع در روستای هنده خاله، پاسگاه محیط بانی اسپند در منطقه حفاظت شده سیاه کشیم به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ هکتار واقع در روستای اسپند و پاسگاه محیط بانی سیاه درویشان در منطقه حفاظت شده سیاه کشیم به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ هکتار در روستای سیاه درویشان هستند. 
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای ۲۱ هزار هکتار اراضی ملی و حدود سه هزار هکتار اراضی تالابی است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.