تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 12:54
کد خبر : 386

استعفا ی رییس اتاق بازرگانی ایران

استعفا ی رییس اتاق بازرگانی ایران

جارستان- «محسن جلال پور» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار پیامی، استعفای خود را از این مسوولیت اعلام کرد. به گزارش ایرنا، محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در کانال شخصی خود در شبکه اجتماعی تلگرام، نوشت: ٢۴خرداد١٣٩۴مهم ترین روزو بزرگترین افتخارزندگی من است. روزی که

جارستان- «محسن جلال پور» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با انتشار پیامی، استعفای خود را از این مسوولیت اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، محسن جلال پور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در کانال شخصی خود در شبکه اجتماعی تلگرام، نوشت: ٢۴خرداد١٣٩۴مهم ترین روزو بزرگترین افتخارزندگی من است. روزی که از سوی کارآفرینان این کشوربه عنوان سخنگوی بخش خصوصی ایران برگزیده شدم. آن روزکرسی ریاست اتاق ایران به امانت به من سپرده شد و مأموریتی بس خطیر و بزرگ پیش رویم نهاد. می دانستم کار بس دشواری پیش رو دارم. تحریم های چند لایه، انباشت عظیم بیکاران و رکود مزمن کشوررا تهدید می کرد. نبرد سنگین با تورم درجریان بود. بنگاه ها از نفس افتاده و حال اقتصاد اصلا خوب نبود.
وی با بیان اینکه «مسئولیت سنگینی پذیرفته بودم وعهد کردم هرچه دارم برسر این خدمت بنهم»، افزود: بر این عهد صادقانه ایستادم و کوتاهی نکردم؛ چه بسیار زنان و مردان پاک نهاد درهیأت رئیسه، هیأت نمایندگان و سازمان اتاق که دراین تلاش بیش از من کوشیدند. این مأموریت مهم، همه ساعات عمر من و نیروی بدنی و مهمتر از همه، بسیج همه قوای عاطفی و روحی ام را می طلبید.
رئیس اتاق ایران افزود: قلب من سابقه بیماری داشت اما گمان داشتم اشتیاق روحی خدمت به ایران عزیز این عضو بیمار را نیز همراه خواهد کرد.در ابتدای امسال عارضه قلبی، چند روزی بستری ام کرد. پزشکان، کار سنگین و پرتنش را اکیدأ ممنوع کردند اما نمی توانستم کار را وانهم. به خود گفتم باز می کوشم اما اجازه نخواهم داد تنش کار مرا بیازارد. اما نشد.
«به باور من، بنگاه ها سرمایه اصلی اقتصاد هر کشورند. من که خود بارها بنگاه ساخته و برای توفیق آن جنگیده بودم نیک می دانستم هر بنگاه موفق عصاره سرمایه گذاری و تلاش سالیان ده ها، صدها و هزاران ایرانی است.»
جلال پور افزود: مشاهده هجوم یکپارچه دشمنان خارجی ایران درعرصه بین الملل در کنار سنگ اندازی و کلوخ پرانی داخلی دائما قلبم راجریحه دار می کرد.
رئیس اتاق ایران ادامه داد: هرشب به خود نهیب می زدم که تو ضامن همه آن چه می گذرد نیستی… مگر قلب آدمیزاد زبان آدمی سرش می شود؟! می سوزد و کار دستت می دهد.
وی افزود: بامداد چهارشنبه دوهفته پیش، پس از بازگشت از سفر کردستان، آنچه پزشکان پیش بینی می کردند پیش آمد. مرگ را به چشم دیدم. تجربه ای است خنک و تسلی بخش.
جلال پور اضافه کرد: حال در بستر بیماری افتاده ام. رمقی نمانده. پزشکان به صراحت مرا از اشتغال سنگین و تنش زا تا پایان عمر نهی می کنند. می دانم در بحبوحه کارزار سخت، شما زنان و مردان کارآفرین ایرانی، برای نجات اقتصاد ملی نمی توان پذیرفت سخنگوی بخش خصوصی، ناقص و نیمه کاره درخدمتتان باشد.براین اساس، امروز اقتضای خدمت به شما، استعفا از ریاست اتاق ایران است.
وی با بیان اینکه «این استعفا به طور قطع از سر وظیفه شناسی و امانتداری و متکی برعقل و تدبیر است»، خاطرنشان ساخت: فرصت خدمت به این سرزمین جاودانه و این مردم خوب برای هرکس بهاری زودگذراست. فرصت هایتان راغنیمت شمرید و قدر بدانید. فردا بی شک از آن ایران است.
محسن جلال پور، نایب رئیس دوره هفتم و رئیس کنونی اتاق کرمان و رئیس دوره هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است.
وی ۱۴ ماه پیش، به ریاست اتاق ایران انتخاب شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.