تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 18:49
کد خبر : 3838

اسپانسر برنامه مدیری: تهیه‌کنندگان باید درباره حذف ما پاسخ دهند «دورهمی» به دلیل اختلاف با اسپانسر پخش نشد

اسپانسر برنامه مدیری: تهیه‌کنندگان باید درباره حذف ما پاسخ دهند «دورهمی» به دلیل اختلاف با اسپانسر پخش نشد

جارستان – روی آنتن نرفتن شب گذشته برنامه «دورهمی» پس ازحذف بخش‌های تبلیغاتی اسپانسر آن و شایعاتی درباره حذف «اول مارکت» از برنامه، نشان می‌دهد اختلافات تا جایی پیش رفته که حتی پخش برنامه را نیز دچار مشکل کرده است. مدیر روابط عمومی اول مارکت در گفت‌وگو با آی سینما می‌گوید از سوی آن‌ها هیچ

جارستان – روی آنتن نرفتن شب گذشته برنامه «دورهمی» پس ازحذف بخش‌های تبلیغاتی اسپانسر آن و شایعاتی درباره حذف «اول مارکت» از برنامه، نشان می‌دهد اختلافات تا جایی پیش رفته که حتی پخش برنامه را نیز دچار مشکل کرده است. مدیر روابط عمومی اول مارکت در گفت‌وگو با آی سینما می‌گوید از سوی آن‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد اما تهیه‌کنندگان باید پاسخ پخش نشدن قسمت تبلیغاتی این برنامه را بدهند. البته تهیه‌کنندگان تا این لحظه حاضر به پاسخگویی نشده‌اند.

شب گذشته در حالی که روابط عمومی برنامه «دورهمی» اعلام کرده بود این برنامه با حضور سحر زکریا روی آنتن خواهد رفت، در خبری اعلام شد قسمت بعدی این برنامه پنج شنبه پخش خواهد شد و «دورهمی» بنا بر تصمیم شبکه روی آنتن نخواهد رفت.

امروز نیز فارس در گزارشی درباره این موضوع نوشته است: «چندی پیش خبری مبنی بر پخش «دورهمی» از ۱۸ شهریور تا ۱۰ مهرماه (فاصله بین عید قربان و غدیر و هفته دفاع مقدس) در رسانه‌ها نشر یافت و حتی قرار بر این بود تا مهمان امشب این برنامه تلویزیونی سحر زکریا باشد، اما امروز به یکباره این تصمیم تغییر کرد و پخش برنامه به روال سابق خود برگشت.» که به این ترتیب برنامه «دورهمی» مثل گذشته در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه‌های هر هفته از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

اما بخش جالب این گزارش به دلایل جلوگیری از پخش هرشبی این برنامه باز می‌گردد که در توضیح آن نوشته شده است: «تهیه‌‌کنندگان این برنامه هفتگی بدون هماهنگی با شبکه نسیم برای ایام از عید تا عید حدود ۷ برنامه با حضور مهمان‌های مختلف را تولید کرده و آماده پخش کردند که چون تولید همین تعداد برنامه با تائید مدیران سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه نسیم همراه نبوده است و صرفا نظر خود تهیه کننده بوده است، شبکه از پخش هرشبی آن صرف‌نظر کرده است.»

پلاتوهای اول مارکت بدون اجازه حذف شده است

تمام مهمانان دعوت شده به این برنامه پیش از دعوت به تایید مدیران شبکه می‌رسند و دلیل مطرح شده در این‌باره صحت ندارد، اما مشکل چیست؟

در روزهای گذشته حذف پلاتوهای تبلیغاتی اول مارکت (اسپانسر این برنامه) در برنامه «دورهمی» حاشیه‌ساز شده که از قرار یکی از اصلی‌ترین دلایل دعوای فعلی نیز همین موضوع است؛ این بخش‌ها بدون اجازه حذف شده و با توجه به این‌که حسین کرمی مدیر شبکه نسیم نیز این‌روزها به دلیل عمل جراحی نمی‌تواند به موضوع رسیدگی کند، تصمیم گرفته شده تا زمان بهبودی و بررسی موضوع از سوی او، پخش هرشبی برنامه «دورهمی» به تعویق بیافتد.

البته حذف بخش تبلیغاتی این برنامه به جز این‌که روند پخش آن را تحت تاثیر قرار داده، با واکنش مخاطبانی روبرو بوده است که برای شرکت در مسابقه‌ای که پایان شهریور برندگان آن مشخص خواهد شد، هزینه کرده‌اند، مسابقه‌ای که جوایز آن باید از سوی اول مارکت پرداخت شود.

با وضع موجود پیش از همه سعی کردیم با تهیه‌کنندگان این برنامه یعنی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی در این‌باره صحبت کنیم که هیچ‌کدام آن‌ها حاضر به توضیح در این‌باره نشدند.

از سوی دیگر به نظر می‌رسد اول مارکت نیز خواستار توضیح تهیه‌کنندگان به اتفاقات اخیر در برنامه «دورهمی» است، یکی از مدیران روابط عمومی اول مارکت در این‌باره  می‌گوید: «پیش از همه باید بگویم هیچ اقدامی از سوی ما برای حذف از این برنامه صورت نگرفته است و ما همچنان در این‌باره حضور داریم و حذف اول مارکت را تکذیب می‌کنیم.»

او با توجه به این‌که بخش‌های تبلیغاتی مربوط به این شرکت باید هرشب پخش شود و این اتفاق به تازگی در برنامه «دوهمی» نمی‌افتد، ادامه می‌دهد: «این موضوعی است که باید تهیه‌کنندگان درباره آن توضیح دهند و به سازمان صداوسیما و مدیران آن بازمی‌گردد. باید این آیتم‌ها هر شب پخش می‌شده است، این که چرا نمی‌شود به صداوسیما مربوط است و فقط می‌توانم بگویم ما مشکلی با برنامه «دورهمی» یا هیچ بخش دیگری در صداوسیما نداریم.»

البته به گفته او اول مارکت همچنان به تعهدات خودش در قبال شرکت‌کنندگان در مسابقه «دورهمی» پایبند است: «هیچ اخلالی در روند مسابقه و اعطای جوایز پیش نیامده و همه چیز بر اساس چیزی که اعلام شده پیش خواهد رفت.»

در پایان با توجه به این‌که برنامه «دورهمی» با رسیدن ماه محرم تنها تا ۱۰ مهر فرصت پخش دارد و ده برنامه نیز برای پخش هرشبی این برنامه ضبط شده و گروه در حال ضبط قسمت‌های تازه هستند، باید دید شبکه نسیم با قسمت‌هایی که احتمالا تا بعد از محرم روی دستش می‌ماند چه خواهد کرد؟

آی سینما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.