تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 18:18
کد خبر : 3813

کوچکی‌نژاد از وزیر ارشاد خواستار شد: ارسال لایحه‌ بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران به مجلس

کوچکی‌نژاد از وزیر ارشاد خواستار شد: ارسال لایحه‌ بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران به مجلس

جارستان-نماینده مردم رشت در مجلس گفت: خبرنگاران از امنیت و ثبات شغلی برخوردار نبستند و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم تا به صورت کارشناسی لایحه‌ای را به منظور بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران تنظیم کرده و به صحن مجلس تقدیم کند. جبار کوچکی‌نژاد امروز در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گیلان

جارستان-نماینده مردم رشت در مجلس گفت: خبرنگاران از امنیت و ثبات شغلی برخوردار نبستند و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم تا به صورت کارشناسی لایحه‌ای را به منظور بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران تنظیم کرده و به صحن مجلس تقدیم کند.

جبار کوچکی‌نژاد امروز در جریان سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گیلان بیان کرد: قرار بود تالار بزرگ فرهنگی مرکزی رشت به‌زودی افتتاح شود اما هنوز این موضوع تحقق نیافته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمترین محافظتی از از این آثار ارزشمند صورت نمی‌گیرد و هیچ‌گونه منابع مالی به کتابخانه ملی رشت اختصاص داده نشده و به حال خودش رها شده است.

کوچکی نژاد اظهار کرد: خبرنگاران از امنیت و ثبات شغلی برخوردار نبستند و از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم تا به صورت کارشناسی لایحه‌ای را به منظور بهبود وضعیت اشتغال خبرنگاران تنظیم کرده و به صحن مجلس تقدیم کند.

غلامعلی جعفرزاده با اشاره به اینکه در استان گیلان مدیران توانمندی مشغول به فعالیت هستند، خواستار افزایش اعتبارات دولتی در بخش‌های مختلف به‌ویژه تکمیل پروژه‌های عمرانی شد.

کوچکی نژاد خطاب به جنتی به عنوان نماینده دولت در گیلان تصریح کرد: واردات برنج در زمان برداشت محصول موجب نابودی حاصل دسترنج کشاورزان می‌شود و دولت باید از واردات برنج به شدت جلوگیری کند تا کشاورزان آسیب نبینند.

 ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.