تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 18:00
کد خبر : 3805

برخورد با اردوهای مختلط در گیلان

برخورد با اردوهای مختلط در گیلان

جارستان- فرمانده سپاه قدس گیلان از برخورد با اردوهای مختلط با هماهنگی نیروی انتظامی در نقاط مختلف به ‌ویژه ارتفاعات استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی در استان اظهار کرد: وضعیت گیلان به

جارستان- فرمانده سپاه قدس گیلان از برخورد با اردوهای مختلط با هماهنگی نیروی انتظامی در نقاط مختلف به ‌ویژه ارتفاعات استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز در مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی در استان اظهار کرد: وضعیت گیلان به دلیل مسافرخیزپذیری مناسب نیست.

وی به ورود ماهانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گردشگر معادل جمعیت گیلان به این استان اشاره کرد و افزود: وضعیت مذکور فشار بسیاری به مجموعه فرهنگی گیلان وارد می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ورود گردشگران در حوزه‌های زیربنایی و حتی تغذیه استان تاثیر گذاشته است، تصریح کرد: کسی به فکر ما نیست اما در حوزه فرهنگی آسیب‌ها در گیلان نمایان است.

عبدالله‌پور به سخنان و اظهار ناراحتی علما مبنی بر مظاهر فساد در گیلان اشاره کرد و گفت: وضعیت حجاب و عفاف در ملاء عام، در کنار ساحل، آزادراه‌ها و تفرجگاه‌ها از کنترل خارج شده بود.

*بسیج در هیچ زمینه‌ای منتظر کسی نمی‌ماند

وی با تأکید براینکه بسیج در هیچ زمینه‌ای منتظر کسی نمی‌ماند، بیان کرد: نباید منتظر دستور باشیم تا اقدامی انجام دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به همکاری داوطلبانه روزانه ۳۱۴ نفر از بسیجیان با رده تحصیلی کارشناسی با نیروی انتظامی در استان، خاطرنشان کرد: مدت ۳۵ روز از طرح مذکور می‌گذرد و بخشی از نیروها را از روحانیت و طلبه‌ها کمک گرفتیم.

عبدالله‌پور به فعالیت نیروی انتظامی در حوزه عفاف و حجاب در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مجری اصلی طرح مذکور ناجا است و گزارش‌های دریافتی از سطح استان نشان‌دهنده روند کاهشی معضل عفاف و حجاب در جامعه است.

وی با بیان اینکه فعالیت در زمینه عفاف و حجاب تلاش بسیاری می‌طلبد، اظهار کرد: دادستانی و دستگاه قضا با سپاه و نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی دارد.

*جلوی اردوهای مختلط در گیلان گرفته شود

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه به برگزاری اردوهای مختلط در استان اشاره کرد و افزود: اردوهای مختلط به بهانه‌های مختلف در گیلان برگزار می‌شود و به فرماندهان اعلام می‌کنم باید جلوی برگزاری این اردوها گرفته شود.

عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم به هر بهانه و عنوانی اردوهای مختلط در گیلان برگزار شود، بیان کرد: برخورد با اردوهای مختلط دستور مقام معظم رهبری است.

وی به هماهنگی با ناجا در زمینه توقف اتوبوس‌های اردوهای مختلط در گیلان اشاره کرد و گفت: با اطلاع‌رسانی در موضوع مذکور به شدت با اردوهای مختلط در استان برخورد می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برگزارکنندگان اردوهای مختلف پسران و دختران را با خودروهای مختلف وارد استان می‌کنند و در ارتفاعات با همدیگر پیوند می‌دهند، تصریح کرد: در صورت مشاهده اردوهای مختلط در ارتفاعات به‌شدت با آن برخورد می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.