تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 18:00
کد خبر : 3799

در دیدار استاندار گیلان با دکتر روحانی بررسی شد؛ پیگیری روند اجرای مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به گیلان

در دیدار استاندار گیلان با دکتر روحانی بررسی شد؛ پیگیری روند اجرای مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به گیلان

جارستان-استاندار گیلان با اشاره به دیدار با رئیس جمهور گفت: دکتر روحانی در این دیدار بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده های سفرهای استانی هیات دولت به گیلان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد . به گزارش جارستان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، نجفی با اشاره به دیدار

جارستان-استاندار گیلان با اشاره به دیدار با رئیس جمهور گفت: دکتر روحانی در این دیدار بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده های سفرهای استانی هیات دولت به گیلان در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد .

به گزارش جارستان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، نجفی با اشاره به دیدار با رئیس جمهور که بیش از یک ساعت بطول انجامید گفت: در این دیدار گزارشی از آخرین اقدامات اتخاذ شده درباره مصوبات سفر استانی کاروان تدبیر و امید، سرمایه‌گذاری ها و روند توسعه و پیشرفت استان و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی ارائه شد.

وی افزود: تکمیل راه آهن قزوین- رشت و در ادامه‌ آن به آستارا و بندرانزلی، ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاده راه، نوسازی یکپارچه سازی و تسطیح اراضی، آخرین وضعیت ساخت سدها و بیمارستان‌ها، احداث و تکمیل مجتمع بندری کاسپین، توسعه پرورش ماهی در قفس و مناطق ساحلی، پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام و سرمایه در گردش، تکمیل کتابخانه‌ی مرکزی رشت فضاهای ورزشی، آموزش عمومی و عالی، احیای تالاب انزلی، ارائه‌ی تسهیلات برای تکمیل و ایجاد هتل چهارو پنج ستاره و پرداخت مطالبات صیادی از جمله مباحثی بود که به رئیس جمهوری گزارش شد.

استاندار گیلان افزود: رییس جمهوری در این دیدار بر ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن تمام وعده های سفرهای استانی هیات دولت به گیلان  در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد .

 نجفی با بیان اینکه در این دیدار اعتبارات لازم برای اتمام طرح های دولت یازدهم در بخش های عمرانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، بهداشتی و درمانی و همچنین سایر زمینه ها اختصاص داده شد افزود : دکتر روحانی  در این نشست‌ تاکید و دستورات لازم را برای اجرای سریعتر طرح‌ها و مصوبات سفر کاروان تدبیر وامید و تحقق این پروژه ها و حوزه‌های رونق اقتصادی و اشتغالزایی صادر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.