تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 1:29
کد خبر : 378

آدریانو از عرش تا فرش!

آدریانو از عرش تا فرش!

جارستان- مهاجم شماره ۷ سابق تیم ملی برزیل روزگار خوشی را سپری نمی‌کند و در شرایط بسیار بدی در زاغه‌ زندگی کند. به گزارش روزنامه سان، آدریانو مهاجم سابق تیم ملی برزیل تا چند سال پیش یکی از بهترین‌های فوتبال در اروپا بود. مهاجمی شوتزن که وقتی پشت محوطه جریمه صاحب توپ می‌شد، همه منتظر

جارستان- مهاجم شماره ۷ سابق تیم ملی برزیل روزگار خوشی را سپری نمی‌کند و در شرایط بسیار بدی در زاغه‌ زندگی کند.

به گزارش روزنامه سان، آدریانو مهاجم سابق تیم ملی برزیل تا چند سال پیش یکی از بهترین‌های فوتبال در اروپا بود. مهاجمی شوتزن که وقتی پشت محوطه جریمه صاحب توپ می‌شد، همه منتظر شوت‌های سنگین او بودند.

آدریانو مهاجم نامدار و سابق تیم ملی برزیل اکنون در یکی از زاغه‌های ریو زندگی می‌کند که شرایط بسیار بدی دارد. او مجبور است هرچه پول بدست می‌آورد را به باندهای مختلف خلافکاری در این منطقه بدهد تا در امنیت باشد و بتواند در یک منزل با شرایط بسیار بد، روزگار خود را سپری کند. او آخرین بار در لیگ دسته چهار آمریکا و برزیل بازی کرده است و در ۴ سال گذشته تنها ۵ بازی رسمی برگزار کرده است.

بهترین دوران او در ایتالیا بود جایی که در ۱۰۳ بازی توانست برای اینتر ۴۴ گل به ثمر برساند. او قبل تر در پارما نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده بود. حقوق آدریانو در ایتالیا ۸۰ هزار پوند در هفته بوده است.

ریو یکی از مناطق گرانقیمت برزیل است که باندهای مختلف خلافکاری نیز در زاغه‌های آن وجود دارند. روزانه نزدیک به ۲۴ کودک در این شهر از بین می‌روند. آدریانو که با این باند خلافکاری همکاری می‌کند، تاکنون دو بار دستگیر شده است. یک بار به خاطر شلیک به یک زن در ماشین و یک بار هم به خاطر قاچاق مواد مخدر که البته تبرئه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.