تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 12:53
کد خبر : 3772

قسمت چهارم سریال آبستراکسیون شورا امروز نمایش داده شد

قسمت چهارم سریال آبستراکسیون شورا امروز نمایش داده شد

جارستان- قسمت چهارم سریال کشدار و فاقد جذابیت حدنصاب نرسیدن یا آبستراکسیون اعضای شورای رشت برای تعیین آخرین رییس امروز صبح به نمایش در آمد. در جلسه ۱۵۸ شورای شهر رشت که به ریاست فرماندار و بدون اطلاع رسانی صورت گرفت، عباس صابر درودخانی، مسعود کاظمی لیچاه، حسین واثق کارگرنیا، محمودباقری خطیبانی، فرانک پیشگر، مجید

جارستان- قسمت چهارم سریال کشدار و فاقد جذابیت حدنصاب نرسیدن یا آبستراکسیون اعضای شورای رشت برای تعیین آخرین رییس امروز صبح به نمایش در آمد.
در جلسه ۱۵۸ شورای شهر رشت که به ریاست فرماندار و بدون اطلاع رسانی صورت گرفت، عباس صابر درودخانی، مسعود کاظمی لیچاه، حسین واثق کارگرنیا، محمودباقری خطیبانی، فرانک پیشگر، مجید رجبی ویسرودی و فرهاد شوقی حضور داشتند و بقیه اعضا غایب بودند.

در این جلسه مهدوی فرماندار رشت ضمن تبریک عید قربان و تسلیت به رفیعی نوده برای درگذشت برادرشان اظهار کرد: جلسه ای که امروز برگزار شد کمی ناراحت کننده است چرا که شهر رشت بدون شورا اداره می شود.
وی با بیان اینکه در این مدت جلسه هم اندیشی برگزار کردیم اما متاسفانه باز هم اعضا به وحدت نرسیدند گفت: مجبور هستیم این موضوع را به شورای حل اختلاف ارجاع دهیم.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه در این مدت، مورد انتقاد زیادی قرار گرفتم اما تمام سعی خود را کردم تا انتخاب هیئت رییسه در آرامش برگزار شود، اظهار کرد: متاسفانه با تفاهم نرسیدن اعضای شورای شهر رشت مجبور شدیم برخلاف میل باطنی این موضوع را به شورای حل اختلاف بفرستیم.
 رجبی ویسرودی در واکنش به اظهارات فرماندار رشت مبنی ارسال پرونده شورای شهر رشت به شورای حل اختلاف خواستار برگزاری یک جلسه شد و گفت: فرماندار از ارسال پرونده خودداری کند.

کارگرنیا دیگر عضو شورای شهر رشت نیز در اعتراض به سخنان فرماندار گفت: هنوز به شش عدم برگزاری جلسه نرسیده ایم و نباید پرونده به شورای حل اختلاف برود.

وی ادامه داد: ماده ۸۲ قانون شوراها، عدم حضور در جلسه را اخلال در نظم نمی‌داند. شما نمی‌توانید پرونده را به شورای حل اختلاف ارجاع دهید.

مهدوی  که برخلاف برخی از جلساتی که در فرمانداری برگزار می کند اینبار کمی عصبی بود  ، در واکنش به اظهارات کارگرنیا با لحنی تند که دور از اوبعید بود، گفت: بنده مسئولیت شورای شهر رشت را بر عهده دارم و تشخیص می‌دهم که پرونده را به شورای حل اختلاف ارجاع دهم، می‌توانستید تا ۱۲شهریور رای گیری خود را برگزار کنید، شما نمی‌توانید برای من تعیین تکلیف کنید!

محمدعلی رفیعی رئیس سال سوم شورا به دلیل فوت برادرش در جلسه شرکت نکرد ولی سایر غایبین توضیحی ارائه نکردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.