تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 14:56
کد خبر : 37064

رشت شهر بدون شهردار!

رشت شهر بدون شهردار!

جارستان:بازهم داستان تکراری انتخاب شهردار و بازهم گزینه هایی که شاید نتوانند حایز شرایط قانونی و فنی شهرداری شوند. جمع بندی جلسه فراکسیون ۶ نفره حکایت از انتخاب “حجت جذب” توسط رمضانپور و یارانش دارد تا ایستادگی و پایمردی رمضانپور و عدم توجه و عدم عمل به مصوبه شورای هماهنگی اصلاح طلبان،منتج به انتخاب یکی

جارستان:بازهم داستان تکراری انتخاب شهردار و بازهم گزینه هایی که شاید نتوانند حایز شرایط قانونی و فنی شهرداری شوند.
جمع بندی جلسه فراکسیون ۶ نفره حکایت از انتخاب “حجت جذب” توسط رمضانپور و یارانش دارد تا ایستادگی و پایمردی رمضانپور و عدم توجه و عدم عمل به مصوبه شورای هماهنگی اصلاح طلبان،منتج به انتخاب یکی از اعضای لیست اصولگرایان در انتخابات شورابه عنوان شهردار گردد!
قطعا همگان جذب را فردی محترم،پاکدست و بی حاشیه میدانند اما بی گمان شاید کمتر کسی باور کند که او امکان کسب صلاحیت فنی منطبق با ابلاغیه جدید معاون اول رییس جمهوری را داشته باشد.
ریاست تدارکات شرکت دخانیات گیلان که به ترتیب ذیل مدیریت بازرگانی ،معاونت پشتیبانی و مدیرعاملی این شرکت قرار میگیرد شائبه عدم دارا بودن سابقه مدیریت میانی از سوی جذب را تقویت میکند!
باری رشت همچنان بدون شهردار است !حقیقتا چه کسانی مسئولیت این وضع کنونی را قبول میکنند؟آیا همانها که با اصرار گزینه ایی مردود از سوی دستگاههای نظارتی را با اشتیاق انتخاب کردند، امروز با انتخاب گزینه ایی که مجددااز شانس زیادی برای شهردار شدن برخوردار نیست مسئولیت چندماه معطل ماندن رشت را برعهده خواهند گرفت؟!یا باز هم جای سوال و صورت مسئله تغییر میکند؟

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.