تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1395 - 0:05
کد خبر : 369

آیفون بعدی چرخ دیجیتالی دارد

آیفون بعدی چرخ دیجیتالی دارد

جارستان:تقریبا همه می‌دانیم که آیفون بعدی اپل که قرار است در پاییز معرفی شود تفاوت‌های زیادی با آیفون‌های فعلی این شرکت ندارد اما برای سال آینده که ده سالگی عرضه آیفون است قطعا شاهد تحولاتی در این محصول استراتژیک خواهیم بود. آنچه از شایعات در مورد آیفون سال آینده شنیده‌ایم حاکی از صفحه نمایش OLED

جارستان:تقریبا همه می‌دانیم که آیفون بعدی اپل که قرار است در پاییز معرفی شود تفاوت‌های زیادی با آیفون‌های فعلی این شرکت ندارد اما برای سال آینده که ده سالگی عرضه آیفون است قطعا شاهد تحولاتی در این محصول استراتژیک خواهیم بود.

آنچه از شایعات در مورد آیفون سال آینده شنیده‌ایم حاکی از صفحه نمایش OLED ، تغییر کامل دیزاین ( احتمالا پشت دستگاه کاملا شیشه‌ای خواهد شد) ، شارژ بی سیم و قرار گرفتن کلید Home و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. اینها البته همه تخمین است.

اما حالا یک تخمین دیگر هم به این مجموعه اضافه شده و آن چرخ دنده دیجیتالی ( چیزی شبیه آنچه در ساعت اپل دیده‌ایم) در آیفون سال آینده است.

دفتر ثبت حق انحصاری و نشان تجاری آمریکا یک حق تجاری مربوط به اپل را در سال ۲۰۱۴ منتشر کرده که نشان دهنده قرار گرفتن چرخ دنده دیجیتالی روی آیفون و آی پد است.

البته این حق انحصاری خیلی کلی است و جزییات در آن ذکر نشده و البته معمولا مشخص نیست که این ایده‌های ثبت شده سرانجام به مرحله ساخت برسند یا نه. با این حال خیلی سخت نخواهد بود که تصور کنیم چرخ دنده دیجیتالی روی آیفون یا آی پد چگونه کار خواهد کرد.

چرخ دنده دیجیتالی احتمالا با هدف جایگزین روش فعلی اسکرول کردن ( بالا و پایین کردن صفحات) عرضه خواهد شد اما مشخص نیست که واقعا استفاده از این چرخ دنده دیجیتالی چقدر آسان است.

Itiran

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.