تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 10:02
کد خبر : 3683

بزودی;همایش پاکبانان در رشت

بزودی;همایش پاکبانان در رشت

جارستان- عضو شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری سومین همایش تجلیل و گرامیداشت پاکبانان شهرداری این شهر خبر داد. فاطمه شیرزاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری سومین همایش تجلیلی از پاکبانان در این شهر اظهار کرد: این همایش در راستای حمایت و تجلیل از تلاش‌های اقشار آسیب‌پذیر جامعه برگزار می‌شود. وی با

جارستان- عضو شورای اسلامی شهر رشت از برگزاری سومین همایش تجلیل و گرامیداشت پاکبانان شهرداری این شهر خبر داد.

فاطمه شیرزاد در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری سومین همایش تجلیلی از پاکبانان در این شهر اظهار کرد: این همایش در راستای حمایت و تجلیل از تلاش‌های اقشار آسیب‌پذیر جامعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی نارنجی‌پوش نیز در پیاده‌راه فرهنگی رشت اکران عمومی می‌شود، افزود: پیاده‌راه فرهنگی رشت ظرفیت اکران چنین فیلم‌هایی را دارد و امیدواریم شاهد برگزاری نمایش‌ و برنامه‌های ارزشی در آن باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: می‌توانیم از فضای موجود برای به نمایش گذاشتن ارزش‌های فرهنگی، مذهبی و ایثار و شهادت بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اکران فیلم ایستاده در غبار در پیاده‌راه فرهنگی رشت خاطرنشان کرد: فیلم ایستاده در غبار داستان مردان بی‌ادعایی بوده که خالصانه و بدون چشمداشت از میهن خود دفاع کردند.

شیرزاد فیلم ایستاده در غبار را یک نمایش تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: نمایش این فیلم مخاطب را از ابتدا تا انتها با خود همراه می‌کند.

وی به پرداخت حقوق کارگران شهرداری رشت اشاره کرد و یادآور شد: حقوق کارگران تمام بخش‌ها و سازمان‌های شهرداری رشت تا پایان تیر ماه امسال پرداخت شده و به‌زودی حقوق مرداد ماه نیز به حساب آنها واریز می‌شود.

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ جلسه این کارگروه تشکیل شده است، یادآور شد: تا حدودی مشکلات شناسایی و برطرف شده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر شهرداری رشت به‌کار می‌گیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.