تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1397 - 18:01
کد خبر : 36638

شهرداری رشت زیر سایه احمدی نژادی ها

شهرداری رشت زیر سایه احمدی نژادی ها

جارستان:شمارش معکوس انتخاب شهردار کلانشهررشت آغازشده است و به احتمال قریب به یقین تا هفته آینده شورانشینان بعداز ماراتونی نفس گیر بالاخره سکاندار مدیریت پربحران شهرداری رشت را برخواهندگزید. حالا اما اخبار از شانس چند کاندیدای به شدت سیاسی و نزدیک به جریان و دولت احمدی نژاد برای تصدی شهرداری رشت حکایت میکند. ۱-ولی اله

جارستان:شمارش معکوس انتخاب شهردار کلانشهررشت آغازشده است و به احتمال قریب به یقین تا هفته آینده شورانشینان بعداز ماراتونی نفس گیر بالاخره سکاندار مدیریت پربحران شهرداری رشت را برخواهندگزید.
حالا اما اخبار از شانس چند کاندیدای به شدت سیاسی و نزدیک به جریان و دولت احمدی نژاد برای تصدی شهرداری رشت حکایت میکند.
۱-ولی اله عظمتی فرماندار رشت در دولت احمدی نژاد و فرد نزدیک به جریانهای خاص این دولت.حضور او از دوجهت قابل تحلیل است اول اینکه عده ای با پروژه عظمتی هراسانی ومطرح کردن اسم وی به دنبال وثوق نامزد حمایتی خود برای شهرداری رشت هستند قطعا از بین گزینه های موجود به ترتیب حامدعبدالهی و رضارسولی دارای بیشترین شانس از تحقق این پروژه میباشند.دوم آنکه برخی معتقدند اگر حقیقتا عظمتی در این عرصه به کامیابی برسد عملا یکی از جدی ترین گزینه های انتخابات مجلس از دور خارج خواهد شد واصولگرایان راه سهل تری برای بستن لیست خود در انتخابات ۹۸ مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت خواهندداشت.
۲-اکبرنیکزاد برادر علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت محموداحمدی نژاد واز افراد صاحب نفوذ در ائتلاف ” جمنا” که البته خودنیز سابقه معاونت استانداری و استانداری درآن دولت را در کارنامه دارد.
۳-رحیم شوقی از مدیران کل ستاداستانداری در دولت احمدی نژاد ومعاون فعلی اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی که رابطه نزدیکی با سردارعلی آقازاده نماینده اصولگرا و اسبق رشت در مجلس و فرد ذینفوذ پشت پرده اینروزهای انتخاب شهردار رشت دارد.
بایددید لیست سنگین احمدی نژادیها در رشت تا چقدر در مسیر دستیابی به کرسی شهرداری رشت موفق عمل خواهند کرد؟وآیا اعضای شورا و به خصوص دو عضو مدعی شهرداری آن اجازه حضور یک شهردار سیاسی را درراس مدیریت آن خواهندداد؟؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.