تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 23:37
کد خبر : 36517

نامردها و نامزدها،چه کسانی برای انتخاب شهردار رشت تصمیم می گیرند؟

نامردها و نامزدها،چه کسانی برای انتخاب شهردار رشت تصمیم می گیرند؟

جارستان: پس از استعفای مسعود نصرتی از شهرداری رشت و عزیمت به سازمان همیاری ها،کمتر کسی تصور میکرد انتخاب شهردار رشت بار دیگر به ماراتونی نفس گیر و فرسایشی تبدیل شود.تفکیک شورا به گروههای ۸ نفره و ۳ نفره و راه اندازی بازیهای سیاسی از سوی طرفین و البته مصاحبه های عجیب و غریب لیدر

جارستان: پس از استعفای مسعود نصرتی از شهرداری رشت و عزیمت به سازمان همیاری ها،کمتر کسی تصور میکرد انتخاب شهردار رشت بار دیگر به ماراتونی نفس گیر و فرسایشی تبدیل شود.تفکیک شورا به گروههای ۸ نفره و ۳ نفره و راه اندازی بازیهای سیاسی از سوی طرفین و البته مصاحبه های عجیب و غریب لیدر اصلاح طلبان شورا همه و همه بر ابهامات قضیه بیش از پیش افزود.
در کنار این بازیها نامزدی دو عضو شورای شهر رشت یعنی رضا رسولی و حامد عبداللهی وتلاش برخی از جریان فکری ۸ نفره برای نامزدی افرادی غیربومی از قبیل نیکزاد ،درویش و…بر این پیچدگیها اضافه کرد.
صرفنظر از عدم ارایه ملاک و شاخص انتخاب شهردار و یا حتی عدم وجود برنامه مدون برای اداره شهرداری تاکنون ،معلوم نیست چرا برخی از شورانشینان و حامیان بازنشسته آنان!همچنان بر کاندیداتوری شهرداری اصرار دارند واساسا اداره شهررا در این شرایط بحرانی آنقدر دم دستی میپندارند که تنها” لابی ” را علاج رسیدن به این کرسی میدانند.
علاقه به عدم شفافیت در این پروسه و نقش آفرینی برخی افراد کم تاثیر در فضای اجتماعی استان از بیرون که احتمالا اگر خودشان کاندیدای همین انتخابات شورا میشدند در فهرست ۳۰ نفره نهایی منتخبین هم جایی نداشتند بر اتفاقات نامیمون این روزهای مدیریت شهری رشت تاثیر گذاشته است!
بایددید نهایتا شورانشینان با انتخاب مجدد فردی غیربومی ویا برگزیدن گزینه ایی از بین خود شان شورای رشت و رشتوندان را به شورای یک شهر کوچک ومحل تاخت وتاز عده ایی بازنشسته غیرآگاه از مسایل شهری تقلیل خواهند داد یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.