تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1395 - 4:16
کد خبر : 3616

کره جنوبی: کره شمالی را از روی نقشه محو خواهیم کرد

کره جنوبی: کره شمالی را از روی نقشه محو خواهیم کرد

جارستان-کره جنوبی خشمگین از آزمایش پنجم هسته ای کره شمالی، برای نخستین بار و در واکنشی غیرمنتظره اعلام کرد که این کشور را ویران و از روی نقشه محو خواهد کرد. کره جنوبی که پیشتر گفته بود تدابیر بسیار مقتدرانه علیه کره شمالی اتخاذ می کند، امروز یکشنبه از حمله پیشدستانه برای نابودی و زمین

جارستان-کره جنوبی خشمگین از آزمایش پنجم هسته ای کره شمالی، برای نخستین بار و در واکنشی غیرمنتظره اعلام کرد که این کشور را ویران و از روی نقشه محو خواهد کرد.

کره جنوبی که پیشتر گفته بود تدابیر بسیار مقتدرانه علیه کره شمالی اتخاذ می کند، امروز یکشنبه از حمله پیشدستانه برای نابودی و زمین گیر کردن کره شمالی خبر داده است.

منابع نظامی کره جنوبی اعلام کرده اند که اگر کوچکترین نشانه ای از حمله هسته ای کره شمالی دیده شود، پیونگ یانگ را بمباران و با خاک یکسان خواهند کرد.

این سخت ترین موضع گیری و تهدید کره جنوبی علیه همسایه شمالی دو روز پس از آن است که این کشور یک کلاهک هسته ای قوی را منفجر کرد و پنجمین آزمایش هسته ای خود را به ثبت رساند.

وزارت دفاع کره جنوبی روز یکشنبه در گزارشی به پارلمان این کشور تهدید کرده است که اگر نشانی از حمله هسته ای کره شمالی باشد و اگر جنگی درگیرد، « کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی و ارتش این کشور را نابود خواهد کرد.

در این گزارش همچنین آمده است: در صورت مشاهده تعرض هسته ای کره شمالی، جای جای پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی بخصوص نقاطی را که ممکن است رهبران این کشور در آن مخفی شده باشد با موشک های بالستیک و راکت های دارای قدرت انفجاری بالا هدف قرار داده و پایتخت را از روی نقشه کره زمین محو خواهیم کرد.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از این گزارش آورده است که اگرچه سلاح اتمی نداریم اما با یک حمله برق آسا و عظیم مفهوم قدرت نظامی، تنبیه و تلافی جویی را به کره شمالی نشان خواهیم داد.

این خبرگزاری می افزاید که ارتش کره جنوبی به تازگی یک واحد عملیاتی ویژه تنها برای اجرای ماموریت نابودی رهبری ارتش کره شمالی ایجاد کرده است.

ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.