تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مرداد 1397 - 13:34
کد خبر : 35904

اصحاب رسانه از آن جهت که مشرف بر کاستی‌ها و مشکلات شهری و مردم هستند می‌توانند به مسئولین کمک کنند

اصحاب رسانه از آن جهت که مشرف بر کاستی‌ها و مشکلات شهری و مردم هستند می‌توانند به مسئولین کمک کنند

 سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت صبح دیروز به مناسبت روز خبرنگار همراه با تیم کامل مدیریتی خود یعنی معاونت ها و بخشداران با حضور در صدا وسیمای مرکز استان و دفاتر تعدادی از رسانه ها با مدیر کل صدا و سیما و مدیران رسانه های استان دیدار و گفتگو کرد. وی در این دیدارها با

 سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت صبح دیروز به مناسبت روز خبرنگار همراه با تیم کامل مدیریتی خود یعنی معاونت ها و بخشداران با حضور در صدا وسیمای مرکز استان و دفاتر تعدادی از رسانه ها با مدیر کل صدا و سیما و مدیران رسانه های استان دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدارها با بیان اینکه از زمان خدمتم در شهرستان رشت وحتی دوران خدمتم در رودبار و لاهیجان همیشه از ظرفیت، کمک و مساعدت اصحاب رسانه و خبرنگاران و حتی از نقدهای سازنده آنان بهره‌مند شده ام، اظهار کرد: امروز نیز با تیم کامل مدیریتی خود به دیدار شما آمدم.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه امروز اگر تعریف و تمجیدی از خبر میشود حرفه ای است و اصحاب رسانه از آن جهت که مشرف بر کاستی ها و مشکلات شهری و مردم هستند می توانند به مسئولین کمک کنند.
احمدی با تاکید بر اینکه رسانه و کار رسانه ای امروز تبدیل به یک کار ارزشمند شده است، تصریح کرد: ما برخی از مشاغل را به عنوان مشاغل حرفه ای خطاب میکنیم بخاطر سوگندی که پشتش است مانند یک پزشک، وکیل و شما هم می توانید آن علایق و دلبستگی ها و امیدهایی که برای مردم متصور هست را جاری کنید.
وی ادامه داد: ما به عنوان متولیان و یا مسئولان شهرستان رشت از شما رسانه ها انتظاراتی داریم چون در حین کار هم گاهی طبیعی است یک سری مشکلات و چالش هایی که همه شما با آن آشنا هستید و گاهی ممکن است اطلاعات شما از اطلاعات یک مدیر بیشترباشد مثل اطلاعاتی که شما نسبت به مشکلات سراوان، ترافیک شهر رشت و .. دارید می تواند با کمک شما در مطالبه گری از مسئولان شهرستان رشت، انجام گیرد.
 
احمدی با بیان اینکه ما هم در بخش جوانان و هم در بخش بانوان می توانستیم بهتر کار کنیم و خوشبختانه نظر استاندار نیز بر همین است که از جوانان و بانوان در مدیریت ها بیشتر بهره‌مند شویم، گفت: استاندار نیز رویکرد خوبی را در پیش گرفته اند و خودبخود فضایی را به وجود می آورند که بانوان ما هم بتوانند هم مسئولیت پذیر باشند و هم خودشان را در معرض این اجرا و در این موقعیت حساس قرار دهند، در خصوص شهرستان رشت هم اضافه کرد: شاید موضوعات شهرستان رشت را می توانستیم بهتر به مردمش اطلاع رسانی کنیم اما همیشه اخبار رشت در سایه استان خواهد بود ولی ما باید رشت را همانطور که هست، ببینیم.
وی در مورد قدردانی مسئولین در مقابل کارهای بزرگی که رسانه ها انجام می دهند، اظهار کرد: این امر باعث می شود ارتباط مدیران با رسانه تقویت شود تا در مسیر سیاست های دولت و نظام گام بردارند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.