تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 20:33
کد خبر : 35868

مراسمی متفاوت و باشکوه تجلیل از خبرنگاران

مراسمی متفاوت و باشکوه تجلیل از خبرنگاران

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با همکاری مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری و مدیریت روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت در تالار گلستان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با همکاری مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری و مدیریت روابط عمومی شورای اسلامی شهر رشت در تالار گلستان برگزار شد. تصاویر بیشتر از این مراسم را در اینجا ببینید.

این مراسم با تاکید شورای اسلامی شهر رشت و علی بهارمست برای ارج نهادن به مقام خبرنگاری و همچنین تجلیل از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی متفاوت از گذشته برگزار شد.

امروزه نقش و جایگاه خبرنگاران بر هیچ کس پوشیده نیست و این قشر از جامعه همواره با تحمل سختی های موجود در حرفه خود که گاها برای آنها باعث تهدیدات مختلف نیز میگردد با گامهایی استوار در راستای انجام رسالت خود مستدام میباشند.

خوشبختانه امروز برگزاری یک مراسم کیفی با بکارگیری همه ظرفیت های موجود در شورای شهر و شهرداری نشانگر عدم استقبال مدیران شهری رشت از روند گذشته بود و برگزاری مراسمی در شان اصحاب رسانه عاملی جهت دلگرمی خبرنگاران شهر رشت گردید.

بزرگداشت یاد شهدای رسانه و همچنین چند تن از خبرنگاران مرحوم نقطه قوت این مراسم بود.
در این مراسم پیشکسوتان رسانه به صورت نمادین روی سن حاضر شده و مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

قطعا اصلی ترین دلیل برگزاری کیفی مراسم امروز تجلیل از خبرنگاران دادن ابتکار عمل به واحد روابط عمومی و امور بین الملل شورای شهر و مدیریت رسانه حوزه شهرداری به عنوان دو نهاد متولی مجموعه مدیریت شهری بود و در این بین جعفری نیا و رضا طبع به عنوان مدیران این دو حوزه با تعامل مناسب و دغدغه ای که داشتند با بکارگیری همه توان خود مراسمی با این میزان از کیفیت را رقم زدند.

محل برگزاری، سین منظم، نوع پذیرایی، حضور حداکثری اعضای شورا، سرپرست و مدیران شهرداری و نوع برخورد و تجلیل از جایگاه خبرنگار همه و همه نشانگر شناخت کافی این دو مدیر جوان شورا و شهرداری از فضا و سطح توقع جامعه خبری شهر رشت و اصحاب رسانه داشت که در نهایت نیز با رضایتمندی مدعوین و برگزار کنندگان به اتمام رسید.
اجرای نمایش طنز گروه رضا نظری و همچنین هنرنمایی بهرام کریمی پدیده موسیقی گیلان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
گفتنی است که علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت با وجود دغدغه های مالی فراوان در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار دستور پرداخت مطالبات نشریات را نیز داده بود تا خبرنگاران با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

یقینا ایجاد دلگرمی برای اصحاب رسانه با اجرای این قبیل برنامه های کیفی باعث ارتقای کیفی سطح عملکرد این قشر خدوم در انجام رسالت حساس آنها خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.